Діагностувальна робота №1

Додано: 2 жовтня
Предмет: Математика, 3 клас
9 запитань
Запитання 1

1. Знайди половину від 14.             

варіанти відповідей

7

2

14

Запитання 2

2. Знайди третину від 21.             

варіанти відповідей

3

7

1

Запитання 3

3. Знайди значення виразу

48 + 15 – 35=                

варіанти відповідей

38

28

48

Запитання 4

4. Знайди значення виразу

7 ∙ 4 + 10 : 5 =                 

варіанти відповідей

33

40

30

Запитання 5

5. Знайди значення виразу       

24 : 3 ∙ 4=        

варіанти відповідей

32

16

2

Запитання 6

6.Порівняй іменовані числа.

3 дм 7 см … 30 см                           

варіанти відповідей

Дорівнює

бульше

менше

Запитання 7

7. Порівняй іменовані числа.

    6 м 1 дм … 61 дм  

варіанти відповідей

дорівнює

більше

менше

Запитання 8

8. Розв’яжи задачу окремими діями з поясненням.

Завод побутової техніки за день виготовив 28 блендерів, міксерів – на 8 менше, а кавоварок – у 4 рази менше, ніж міксерів. Скільки всього блендерів, міксерів і кавоварок виготовив завод за день?

варіанти відповідей

1) 28+8=36 (шт.) – міксерів;

2) 36:4=9 (шт.) – кавоварок;

3) 28+36+9= 73 (шт.)

Відповідь: за день завод виготовив 73штуки побутової техніки.

1) 28-8=20 (шт.) – міксерів;

2) 20:4=5 (шт.) – кавоварок;

3) 28+20+5= 53 (шт.)

Відповідь: за день завод виготовив 53штуки побутової техніки.

1) 28-8=20 (шт.) – кавоварок;

2) 20:4=5 (шт.) –міксерів ;

3) 28+20+5= 53 (шт.)

Відповідь: за день завод виготовив 53штуки побутової техніки.

Запитання 9

Відрізок АВ завдовжки 6 см, а відрізок СD – у 2 рази довший. Яка довжина відрізка СD?

варіанти відповідей

4

12

3

8

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест