Василь привіз з моря бурі водорості з ґрунтом у 5-літровій банці й вирішив зробити з ними невеличкий морський акваріум. Оберіть правильні твердження (одне або декілька) щодо догляду за таким акваріумом.
Учений Марчело Мальпігі досліджував рухи речовин по рослині. Він провів дослідження: зрізав кільцем кору на деревці, й дерево загинуло. Виберіть, як можна пояснит результати цього експерименту.
Андрій вирішив дослідити колоніальні водорості та обрав для цього вольвокс із видів зелених водоростей. Він підготував спеціальне середовище для росту вольвоксу в лабораторних умовах : додав воду, необхідні поживні речовини та забезпечив освітлення. Через деякий час Андрій помітив, що колонії вольвоксу не утворюються належним чином, їхній ріст припинився. Що може бути причиною проблему із ростом вольвоксу?
Розгляньте малюнок спірогіри Виберіть три твердження, які відповідають будові спірогіри.
На схематичному зображенні внутрішньої будови листка буквою Х позначено складники, які
Якою буквою на зображенні внутрішньої будови кореня позначено зону, у якій відбувається всмоктування ґрунтового розчину?
Розгляньте водорість, зображену на малюнку. Виберіть правильне твердження, що відповідає її використанню людиною.
1.Під час роботи над проєктом про водорості прісної водойми учні знайшли в інтернеті такий малюнок. Учень висловив думку, що всі ці організми можуть жити в прісній водоймі. Учениця сказала, що всі зображені організми – одноклітинні. Хто з них правий?
2. Виберіть три твердження, які відповідають будові та функціонуванню тканин рослин.
Німецький учений Теодор Вільгельм Енгельман поставив у 1881 році елегантний дослід, який досі вважають прикладом вдалого дизайну наукового експерименту. Він освітлював нитчасту водорість білим світлом, пропущеним крізь призму. На той час ще не було датчиків, які могли б показати, де фотосинтез перебігає швидше. Замість датчиків Енгельман використовував рухливих аероб- них бактерій. Бактерії збиралися біля ділянок водорості, які виділяли більше кисню.
----Укажіть водорість, яку Енгельман використав у своєму досліді.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома