Діагностувальна робота №3 (Джек Лондон, А. Ґавальда, М. Енде)

Додано: 5 грудня
Предмет: Зарубіжна література, 6 клас
17 запитань
Запитання 1

Що вплинуло на те, що Грегуар навчився читати?

варіанти відповідей

суварі погрози батьків

поради дідуся Леона

бажання прочитати книжку, яку подарувала Марі

майстерність вчителів

Запитання 2

Хто був головною людиною в житті Грегуара?

варіанти відповідей

дідусь

бабуся

мама

вихователька Марі

Запитання 3

Чому Грегуар погано навчався в школі?

варіанти відповідей

Йому було нудно і нецікаво

Над ним знущалися однокласники

Йому було складно засвоїти матеріал

Він був гіперактивним та неуважним

Запитання 4

Кому з героїв твору належать ці слова: "Я думаю, що оцінки - не найголовніше в житті. По-моєму важливо знати, чого ти в житті хочеш?" (Анна Ґавальда "35 кіло надії").

варіанти відповідей

Грегуару

Марі

Леону

директору школи Грашан

Запитання 5

Що сталося із золотом головного героя оповідання Джека Лондона "Жага до життя"?

варіанти відповідей

зберіг до кінця подорожі

зберіг лише частину до кінця подорожі

віддав за те, що його врятували

викинув дорогою

Запитання 6

Що допомогло вижити головному героєві в нецмовірно важких умовах подорожі? (Джек Лондон "Жага до життя")

варіанти відповідей

бажання наздогнати Біла

бажання зустрітися з рідними

страх перед смертю

бажання жити

Запитання 7

Що спонукало Джека Лондона звернутися до теми "золотої лихоманки" в Північній Америці?

варіанти відповідей

Жив у тих краях, де золотошукачі шукали золото

Прочитані статті та книжки про золотошукачів

Власний досвід золошукача

Розповіді друзів про свої подорожі

Запитання 8

Що повинен був зробити Лукас за вказівкою короля?

варіанти відповідей

стати підданим королю

позбавитися Емми

не спілкуватися з Джимом

залишити острів

Запитання 9

Ідеєю роману М. Енде "Джим Ґудзик і машиніст Лукас" є...

варіанти відповідей

возвеличення краси природи

змалювання системи освіти

утведження таких моральних цінностей як дружба, повага, взаємодопомога, любов до батьківщини

зображення диття і пригод Джима Ґудзика і машиніста Лукаса

Запитання 10

Про кого йде мова: "...він не любив митися - як, втім, і всі хлопчики його віку. Він ніяк не міг узяти в толк, навіщо йому митися, якщо у нього чорна шкіра і все одно не видно, яка у ньго шия - брудна або чиста"?

варіанти відповідей

Лукас

пані Кутняк

Джим Ґудзик

Грегуар

Запитання 11

Вибери моральні уроки, які надає Міхаель Енде в творі "Джим Ґудзик і машиніст Лукас" (3 відповіді).

варіанти відповідей

порада вчителям - не бути "драконами"

дружба та рівність між народами

треба дослухатися до порад дорослих

тільки добром можна перемогти зло

Запитання 12

Проблеми, які розглядає автор у творі "Жага до життя":

варіанти відповідей

ставлення до людей з обмеженими можливостями

пошук сенсу життя

вірність і зрада у дружбі

людська гідність

життя і смерть

Запитання 13

Які проблеми порушує письменниця у творі " 35 кіло надії"?

варіанти відповідей

Вибір життєвого шляху, досягнення мрії

Шкільна дружба, стосунки з однокласниками, вчителями

 Навчання та виховання

Проблема добра і зла

Родинні стосунки, духовний зв’язок поколінь

Запитання 14

Чий це опис: "Мила маленька дівчинка з двома чорними кісками і ніжним личком, які бувають у порцелянових мандалійських лялечок..." ?

варіанти відповідей

Пані Купняк

Емма

Лі Ші

пані Штоцкер

Запитання 15

Зображення або опис літературного персонажа чи групи персонажів - це:

варіанти відповідей

порівняння

проблематика

портрет

пейзаж

Запитання 16

Чому назва твору Анни Гавальди "35 кіло надії" саме така?

варіанти відповідей

бо розповідається про 35 винаходів дитини

бо розповідається про хлопчика, який мав вагу 35 кілограмів

бо розповідається про кількість учнів в класі

бо розповідається про 35 років життя головного героя

Запитання 17

Яким побачили героя моряки китобійного судна "Бедфорд"?

варіанти відповідей

Жива істота, що звивалася, немов велетенський хробак

Вперто і рішуче людина бігла до рятівників

Ледве тримаючись на ногах людина йшла до судна

виснаженим і непритомним

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест