Діагностувальна робота №4 (задачі)

Додано: 14 грудня 2022
Предмет: Математика, 3 клас
Тест виконано: 151 раз
11 запитань
Запитання 1

Із вази п"ять дітей взяли по 3 цукерки і там залишилось ще 10. Скільки цукерок було у вазі?

варіанти відповідей

5

25

15

20

Запитання 2

Бабуся спекла 5 кошиків пиріжків по 7 пиріжків в кожному. 12 пиріжків вона віддала онукам. Скільки пиріжків в неї залишилось?

варіанти відповідей

47

35

23

21

Запитання 3

Маса 6 однакових будівельних блоків 42 кг. Яка маса 9 таких блоків?

варіанти відповідей

7

64

63

15

Запитання 4

7 коробок олівців коштують 56 грн. Скільки коробок олівців можна купити на 72 грн?

варіанти відповідей

9

8

6

5

Запитання 5

За 6 альбомів заплатили 54 грн. Яка вартість 9 таких альбомів?

варіанти відповідей

72 грн

63 грн

81 грн

90 грн

Запитання 6

Обери правильний вираз для розв`язання задачі.

У зошиті 18 сторінок. Маринка списала 1/3 частину зошита. Скільки чистих сторінок залишилося у зошиті?

варіанти відповідей

18 -18:3

18+18:3

18-18+3

(18+18):3

Запитання 7

Обери правильний вираз для розв`язання задачі.

У компот поклали 7 яблук, а вишень на 9 більше, ніж яблук. Скільки всього поклали фруктів?

варіанти відповідей

(7+9)+9

(7+9)+7

7х9+7

7х9+9

Запитання 8

Обери правильний роз"язок:

Купили 45 м"ячів, а скакалок у 9 разів менше. Скільки всього купили речей?

варіанти відповідей

45:9+45

45:9+9

(45-9)+45

(45-9)+9

Запитання 9

В класі навчаються 7 дівчаток, а хлопців на 14 більше, ніж дівчат. У скільки разів хлопців більше?

варіанти відповідей

у 14 разів

у 3 рази

у 2 рази

у 4 рази

Запитання 10

В класі навчаються 7 дівчаток, а хлопців у 5 разів більше, ніж дівчат. На скільки хлопців більше?

варіанти відповідей

на 16

на 30

на 5

на 28

Запитання 11

Розв'язати задачу.

До магазину привезли 360 кг картоплі. Першого дня продали 

60 кг картоплі, а другого — третину решти. Скільки кілогра­мів картоплі продали другого дня?

варіанти відповідей

300 кг

10 кг

100 кг

30 кг

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест