Навчання за програмою О. Савченко, підручником І. Жаркової, Л. Мечник, Л. Роговської, О. Антонова.
Діагностувальна робота проводиться після опрацювання с. 48-103 (ІІ частини) підручника.
Обери та познач зовнішні органи.
Розглянь малюнки та обери внутрішні органи.
Яке значення шкіри для організму людини?
Що це?
Що є основою скелета людини?
Коли м'язи стають коротшими та товстішими?
Перетворення їжі в організмі людини на поживні речовини називають ... .
Де остаточно перетравлюється їжа?
Коли треба вечеряти?
Носова порожнина, гортань, трахея, бронхи, легені - це органи ... .
Великої шкоди органам дихання завдає ... .
У якій частині грудної клітки розміщене серце?
Яким кольором зображені артерії?
Скільки разів на хвилину скорочується серце у дітей твого віку?
Яка система об'єднує організм у єдине ціле?
Який мозок є центром керування діяльності твого організму?
Вибери органи чуття.
Які риси характеру сприяють досягненню успіху?
Скільки відмінностей між малюнками?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома