Діагностувальна робота "Письмові прийоми додавання та віднімання багатоцифрових чисел"

Додано: 30 січня 2023
Предмет: Математика, 4 клас
Тест виконано: 69 разів
10 запитань
Запитання 1

1.Вираз з найменшим результатом позначений буквою

варіанти відповідей

314 583 + 53 800    

314 583 – 53 800

341 583 + 53 800

Запитання 2

15 км – 300 м дорівнює

варіанти відповідей

13 300 м    

13 700 м    

14 700 м    

Запитання 3

Час визначають за формулою

варіанти відповідей

s : v

s * v

v * t

Запитання 4

Перевірка правильності обчислення виразу 836 609 - 76 115= 760 494 позначена в рядку

варіанти відповідей

760 494 - 76 115

836 609 + 760 494

760 494 + 76 115

Запитання 5

75 040 - 8961 =

варіанти відповідей

66 089

66 179

66 079

Запитання 6

360 742 + 463 587 =

варіанти відповідей

824 329

824 330

834 329

Запитання 7

192 357 - 85 468 =

варіанти відповідей

106 899

106 889

106 789

Запитання 8

753 100 - 304 202 =

варіанти відповідей

448 898

448 888

449 898

Запитання 9

Периметр прямокутника дорівнює 22 см, а довжина 8 см. Знайдіть ширину прямокутника.

Правильне розв'язання задачі позначено в рядку:

варіанти відповідей

1) 22 - 8 = 14 см

2) 14 : 2 = 7 см

1) 8 : 2 = 4 см

2) 22 - 4 - 4 = 14 см

1) 22 - 8 - 8 = 6 см

2) 6 : 2 = 3 см

Запитання 10

Відстань між двома населеними пунктами становить 480 км. Половину цієї відстані автобус подолав за 3 год, а решту - за 4 год. З якою швидкістю їхав автобус на кожній ділянці дороги?

Правильне розв'язання задачі подано в рядку:

варіанти відповідей

1) 480 : 3 = 160 км/год

2) 480 : 4 = 120 км/год

1) 480 : 2 = 240 км

2) 240 : 3 = 80 км/год

3) 240 : 4 = 60 км/год

1) 480 : 2 = 240 км

2) 240 : 2 = 120 км/год

3) 120 : 2 = 60 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест