Текст- це зв′язані за змістом
Які існують види текстів?
Скласти план -це
Текст має таку будову:
Текст-міркування має таку будову:
До тексту− розповіді можна поставити запитання
До тексту-опису можна поставити запитання
До тексту - міркування можна поставити запитання
Прочитай текст. Познач його тип.
Моя улюблена квітка - це ромашка. Попри свою простоту, вона є досить гарною та унікальною. Є великі декоративні ромашки та маленькі польові. Понад усе я люблю польові квіточки. Вони дрібненькі та пахучі.
Серединка в цієї квітки жовтенька. А пелюстки її білі та довгі, наче тонесенькі голочки. Я дуже люблю ці квітки та дуже часто збираю їх у полі. Має ця квітка і цілющі властивості, про які розповіла мені моя бабуся. Ромашка - чарівна та корисна рослина.
Прочитай текст. Познач його тип.
На мою думку, до школи треба ходити ,тому що ми вчимося. Це потрiбно для нашого майбутньго. У кожного з нас є мрія, пов'язана з майбутнім.
Напевно, багато хто хлопці хоча б один раз, але думали: «Коли я стану дорослим ...». Хтось хоче стати лікарем і лікувати людей, хтось мріє про великий спорт і власних рекорди, хтось не може жити без музики, хтось прагне розібратися в людських достоїнства і недоліки і зробити людей щасливими. Для виконання всіх цих бажань потрібно багато чому вчитися, отримувати нові знання, набувати певних навичок, виробляти необхідні якості.
Вже сьогодні, навчаючись у школі, ми можемо почати наближати свою мрію, робити її більш реальною. Кожен день на уроках ми дізнаємося щось нове і цікаве, однак, для того щоб цей матеріал був добре засвоєний, оповідань вчителя недостатньо. Потрібно займатися самому, шукати додаткові відомості, читатикниги, поглиблювати свої знання та вміння в гуртках, секціях, клубах. Адже коли тебе оточують друзі чиоднодумці, навчатися набагато цікавіше і веселіше!
Мені здається, що у досягненні мрії головне - наполегливість і цілеспрямованість, тому що саме ці якості допомагають подолати будь-які труднощі й перешкоди, що постають на нашому шляху.
Прочитай частини тексту. Пронумеруй їх у такій послідовності, щоб утворився текст.
1.За день одна їхня сім'я знищує кілограм шкідливих комах. Роблячи ходи під землею, мурашки сприяють надходженню до коріння дерев і кущів води й кисню.
2. Там, де живуть мурашки, дерева й кущі краще ростуть.Тому мурахи дуже корисні.Не знищуйте мурашників!
3. Нерідко можна побачити, як хлоп'ята, потрапивши до лісу, знічев'я руйнують мурашники. А мурашники, між іншим, найкорисніші для лісу створіння.
Прочитай частини тексту. Пронумеруй їх у такій послідовності, щоб утворився текст.
1. А маленьких зайчат зайчиха охороняє. Вона нагодує їх і поспішає у своїх справах. Зайченята швидко ростуть і самі починають шукати собі їжу.У теплій затишній нірці з'являються лисенята. Поступово вони виходять з нори, гріються на сонечку і весело граються.У родині білки також поповнення. Білченята народжуються сліпими, безпорадними. Мати-білка годує й оберігає їх.
2. У травні в багатьох тварин народжуються малята.
3. Ось як тварини дуже піклуються про своє потомство!
Тема тексту - це...
Текст-міркування -...
Вибери влучний заголовок, який НАЙКРАЩЕ підходить до цього тексту.
Біля школи великий сад. У ньому ростуть сливи, вишні і яблуні. Багато років тому його садили учні школи разом із вчителями. Навесні сад зацвів. У бджілок почалася робота. Сідають вони у квіточку, немов у колисочку. Медок збирають. Діти дуже люблять гуляти у саду. Відпочивають там на перервах.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома