Діагностувальна робота упорядкована за розділами підручника авторів: Надія Бібік Галина Бондарчук
Завдання спрямовані на з’ясування рівня розуміння учнями ключових понять і концепцій, а також вміння застосовувати ці знання.
1. Виберіть назви осінніх місяців:
Виберіть явища, властиві неживій природі.
Який умовний знак показує похмуру погоду?
Оберіть тварину, яка взимку веде активний спосіб життя?
Які птахи відлітають першими в теплі краї?
До якої групи птахів належать шпак, ластівка, лелека, зозуля?
Вибери правильне твердження . Які зміни відбуваються у лісі, коли настає осінь?
Відгадай тваринку за описом
Я- всеїдна тварина. Їм комах та їхніх личинок, жаб, ящірок, риб, звірів, а також ягоди, горіхи, корінці, траву. У пошуках їжі долаю по декілька кілометрів.
Восени добре відгодовуюсь, щоб до зими запастись жиром. А потім засинаю.... Доречі, взимку у моїй родині з" являються дітки.....
Це.......
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома