Завдання 1. Прочитай частини тексту. Пронумеруй їх у такій послідовності, щоб утворився текст.
1.За день одна їхня сім'я знищує кілограм шкідливих комах. Роблячи ходи під землею, мурашки сприяють надходженню до коріння дерев і кущів води й кисню.
2. А ще працьовиті комахи розносять насіння рослин. Там, де живуть мурашки, дерева й кущі краще ростуть.
3. Нерідко можна побачити, як хлоп'ята, потрапивши до лісу, знічев'я руйнують мурашники. А мурашники, між іншим, найкорисніші для лісу створіння.
Завдання 2. Прочитай частини тексту. Пронумеруй їх у такій послідовності, щоб утворився текст.
1. А маленьких зайчат зайчиха охороняє. Вона нагодує їх і поспішає у своїх справах. Зайченята швидко ростуть і самі починають шукати собі їжу.
2. У травні в багатьох тварин народжуються малята. У теплій затишній нірці з'являються лисенята. Поступово вони виходять з нори, гріються на сонечку і весело граються.
3. У родині білки також поповнення. Білченята народжуються сліпими, безпорадними. Мати-білка годує й оберігає їх.
Завдання 6. Визнач тему тексту.
Оберігайте мурашники . Нерідко можна побачити, як хлоп'ята, потрапивши до лісу, знічев'я руйнують мурашники. А мурашки — дуже корисні для лісу створіння. За один день мурашина сім'я знищує кілограм шкідливих комах. Роблячи ходи під землею, мурашки сприяють надходженню до коріння дерев та кущів води і кисню.
Скласти план означає..
Завдання 7. Визнач мету тексту.
Здавна лелек вважають близькими сусідами людини. Лелеки завжди селилися біля нових осель. Це свідчило про злагоду в сім’ї, мир і спокій. Тому лелек завжди оберігали, ставились до них шанобливо.
Пригадайте типи текстів. Вкажіть правильні відповіді
Вибери влучний заголовок, який НАЙКРАЩЕ підходить до цього тексту.
Біля школи великий сад. У ньому ростуть сливи, вишні і яблуні. Навесні сад зацвів. У бджілок почалася робота. Сідають вони у квіточку, немов у колисочку. Медок збирають.
Вибери усі назви стилів текстів:
Текст- це зв′язані за змістом
Які існують види текстів?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома