Діагностувальна робота з теми "Все пов'язане з усім" за підручником О.Волощенко.

Додано: 18 травня 2022
Предмет: Я досліджую світ, 2 клас
Тест виконано: 194 рази
9 запитань
Запитання 1

Хто являється автором "Правдивих історій чарівного лісу"?

варіанти відповідей

Олена Касьян

Станіслав Черній

Володимир Читай

Запитання 2

Яка кількість пригод була прочитана вами під час вивчення теми "Все пов'язане з усім"

варіанти відповідей

4 пригоди

3 пригоди

5 пригод

Запитання 3

Про що мріяв хробачок Зява?

варіанти відповідей

Полетіти на іншу планету.

Жити в гною.

Потрапити на край землі.

Запитання 4

Що роблять черв'ячки з грунтом?

варіанти відповідей

Нічого не роблять.

Розпушують грунт,щоб у нього легше потрапляли вода та повітря.


З їх допомогою грунт стає твердим.

Запитання 5

Віднови прислів'я.

буде. Добре роби- добре й

варіанти відповідей

Добре роби - й добре буде.

Добре буде, якщо ти добро робиш.

 

Запитання 6

Що означає бути дорослим? (Обери 2 варіанти)

варіанти відповідей

Заробляти гроші.

Бути відповідальним за свої вчинки.

Мати високий ріст.

Самому приймати рішення.

Вчитись у школі.

Запитання 7

Що можна зробити,щоб врятувати нашу планету?

варіанти відповідей

сортувати сміття і здавати на переробку

економно використовувати воду

викидати сміття,де захочимо

замість поліетиленових пакетів користуватися торбинками з тканини чи паперу

Запитання 8

Мама Рохля навчала дітей правил етикету.

Чого навчився Криволапко і про які правила поведінки за столом ми повинні знати? 

варіанти відповідей

Їж швидко. Бери їжу руками.

Користуйся приборами правильно. Не забувай помити руки. Не розмовляй коли жуєш. Не забувай подякувати.

Їж охайно. Не штовхайся. Не гойдайся на стільці. Користуйся серветкою.

Запитання 9

Що може впливати на твоє майбутнє? (Виберіть усе, що підходить.)

варіанти відповідей

Успішне навчання у школі 

Звички 

Відвідування гуртків 

Бажання 

Розпорядок дня 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест