Правильно вказано ознаку легенди в рядку
«Ось годі вам, люди, ходити в диких шкурах. Треба
ткати біле м’яке полотно та ходити в білій одяганці, як
личить дітям Білобога» — таку настанову дає
Невелику оповідку про якісь події, людей, богів, походження географічних назв тощо, у якій правда поєднана з вигадкою, називають
Уривок «А як же которий удасться розторопний і догадливий, то, вийшовши на могилу, кликне разів зо два:
— Гей, панове-молодці! Ідіть кашу їсти!» узято з твору, у якому зображено
Кого називали козарами?( за легендою " Старі Кодаки й перші запорожці-козари")
"Старі Кодаки й перші запорожці-козари" за жанром це?
Сестру Кия, Щека та Хорива звали
Найдавніший літопис України – це:
Де знаходиться пам'ятник, що зображений на фото?
За жанром твір "Микита Кожум*яка" - це ...
Кому належать такі слова: "Скарбів, діти, я не хочу! Щоб робив я з скарбом тим?..."
Укажіть ознаки драматичного твору:
Як закінчується твір "Микита Кожум'яка " О.Олеся?
Події, описані в творі "Богатирська застава", відбувалися у ...
Ким був Будимир? (з твору "Богатирська застава")
В оповіданні "Богатирська застава" згадуються імена таких князів:
Твір "Богатирська застава" написаний на основі ...
Визначте послідовність подій у творі "Богатирська застава":
1) важкі роздуми Будимира
2) підтримка людей
3) несподівана ідея
4) відступили печеніги
5) печенізькі посли
Установіть послідовність подій у казці О. Олеся "Микита Кожум'яка"
1. Перемога Микити над Змієм.
2. Нарада князя з воєводами.
3. Сум князя та княгині з приводу того, що доведеться віддавати власну дочку Змієві.
4. Прихід до Микити Кожум'яки дідів.
5. Прихід до князя діда.
6. Прохання дітей про допомогу.
7. Битва зі Змієм.
Установіть відповідність між твором і його темою:
ТВІР
1. О.Олесь «Микита Кожум’яка»
2. Легенда «Берегиня»
3. Літописне оповідання «Три брати — Кий, Щек, Хорив і сестра Либідь»
4. «Богатирська застава» С.Плачинда
ТЕМА
А розповідь про мужнє протистояння білгородців печенігам і мудрість воїна.
Б зображення історичного початку Київської держави, її перших правителів та розвитку упродовж часів княжої доби.
В боротьба народних богатирів із ворогами.
Г показ зародження людської цивілізації (побут, вірування, діяльність); боротьба світлого і темного.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома