Якщо дієслово стоїть
у минулому часі, то
Якщо у 3-й особі множини дієслово має закінчення -ать, -ять, то
Якщо у 3-й особі множини дієслово має закінчення -уть, -ють, то
Якщо не можна визначити час, особу, число дієслова, то
Прочитай вірш. Визнач його жанр
Он рибалка-птах:
любо глянуть, як пірна,
але й сумно — ах!
Мацуо Басьо, переклад Миколи Лукаша
Прочитай вірш. Визнач його жанр
Проходив повз деревце,
відхилив гілку рукою,
потім відпустив — гілка, як песик,
лизнула зеленим язиком у щоку.
Василь Голобородько
Прочитай вірш. Визнач його жанр
Крокували дорогою коники,
Калатали щосили у дзвоники,
Сповіщаючи всіх,
Хто почути їх зміг,
Що ідуть вони в гості до слоників.
Валерія Воробйова
Прочитай вірш. Визнач його жанр
Був собі баран та вівця,
Накосили вони стіжок сінця, —
А я знов почну з кінця:
Був собі баран та вівця
(і так далі, поки не докучить)
Олена Пчілка
Прочитай вірш. Визнач його жанр
Рої, котрих не полічити,
Осіли в травах відпочити.
Смакують білу конюшину,
Аж поки сонце не зустрінуть.
Михайло Дубов
Прочитай вірш. Визнач його жанр
Їла Катя паляницю,
Пригостила нею кицю.
Киця бігає по хаті,
Чим же я віддячу Каті?
Як стемніло — киця в ліжко
Принесла Катрусі мишку.
Ігор Січовик
Яку букву потрібно писати в словах
Ід . . те, ід . .мо?
(Вони ід . . ть ( __дієвідміна))
Яку букву потрібно писати в словах
Проход . . те, проход . .мо?
(Вони проход . . ть ( __дієвідміна))
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома