Читання, спрямоване на проникнення в глибини тексту, розуміння
головної й другорядної інформації, значень слів, деталей, називають:
До якого різновиду казок належить японська народна казка "Момотаро, або Хлопчик-Персик"?
Момотаро вирушив підкоряти:
Знайдіть народну казку за уривком:
"Брама відчинилась, і тільки-но дівчина ступила на поріг, линув золотий дощ, і все
золото приставало до неї, аж нарешті вся вона вкрилася золотом."
Установіть відповідність.
Герой/героїня
1. Момотаро;
2. падчірка;
3. ледащиця;
4. Пані Метелиця.
Риси характеру.
А.вимогливість і справедливість.
Б працьовитість і скромність.
В хитрість і жадібність.
Г. сміливість і мужність.
Яка квітка допомогла Герді згадати про Кая?
Який герой Не допомагав Герді у пошуках Кая?
Знайдіть правильну послідовність розвитку подій у казці О.Вайльда "Хлопчик-Зірка":
Яку зовнішність мав Хлопчик - Зірка?
Назвіть епізод за малюнком.
Знайди героя!
« Він міг відчути смак шоколаду єдиний раз на рік , на свій день народження . Уся родина заощаджувала для цього гроші і , коли настав знаменний день , йому з самісінького ранку дарували невеличку шоколадну плиточку »
Знайдіть продовження речення.
Народні та літературні казки навчають нас ..........
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома