Продовж числовий
4,8,12,16
Обчисли.
5 ∙ 5 + 16
Порівняй значення числових виразів <, >, =
4 ∙ 4 + 13 ... 3 ∙ 9 + 12
Порівняй значення числових виразів
2 ∙ 7 - 8 ... 2 ∙ 8 - 10
Обери правильне розв'янання задачі.
Учні 2 класу в дослідницькому центрі посіяли петрушку та моркву. Петрушкою засіяли 8 рядочків, а морквою – у 4 рази більше, ніж петрушкою. Скільки всього рядів петрушки та моркви посіяли діти?
Акція " Зерно добра" розпочнеться о 15.00. О котрій годині мають прийти учні, щоб не запізнитись?
Наприкінці травня норма з техніки читання для другокласника - 60 слів за хвилину. У вересні Антон прочитав 42 слова, а в травні на 19 слів більше, ніж у січні. Чи виконав Антон норму з техніки читання?
Я – непарне число, живу в шостому десятку . Число моїх одиниць більше,
ніж 3, і менше, ніж 9, але воно не є 5. Поміркуй, яке я число ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома