Діалог

Додано: 19 вересня 2020
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 221 раз
12 запитань
Запитання 1

Пряма мова – це …

варіанти відповідей

слова, що вказують, кому належить пряма мова.

точно відтворене висловлення певної особи, передане від її імені.

слово або сполучення слів, за допомогою яких виражається ставлення мовця до висловленого.

Запитання 2

Вкажіть речення з прямою мовою ( розділові знаки пропущено):


варіанти відповідей

Він правді дивився у вічі;

Віддай мені корову назад каже багатий вбогому братові;

На плакаті написано щоб учні дружили з книгою.

Запитання 3

Вкажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:



варіанти відповідей

« Той лиш пошани достоїн, хто мову шанує свою», - підкреслював Володимир Сосюра;

Я запитав товариша: «Ти підеш на річку ловити рибу?»;

«Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину» - слушно застерігає Василь Симоненко.

Запитання 4

Діалог – це ...

варіанти відповідей

слова кожного учасника діалогу.

чергування прямої мови та слів автора.

розмова двох осіб.

Запитання 5

Як записується кожна репліка діалогу?

варіанти відповідей

З нового рядка, перед нею ставимо тире.

З нового рядка, перед нею ставимо двокрапку.

З нового рядка, перед нею ставимо лапки.

Запитання 6

Вкажіть схему, яка відповідає реченню  Котра година запитує Михайлик:



варіанти відповідей

А: «П?»

«П», - а

«П?» - а

Запитання 7

В якому рядку допущено пунктуаційні помилки в оформленні прямої мови

варіанти відповідей

А „Отже, тут кращі хліба, ніж під селом, – подумав сам собі, – тут, мабуть, сильніший дощ пройшов...”

Б Мельник повів сивою од років і борошна головою на розчинені двері: „Ще хтось молоти під’їхав. І ночі не доспав.”

В „А ви спробуйте заспівати колискової,” – зірвалося в мене, та господиня знизала плечима, мовляв: „Не знаю і не вмію...”

Г „Михайле, ти ще не в хаті?! – гримнув з катраги дід. – Гляди: перепаде нам обом за лебедів!”

Ґ „Не чуєш, як літо пішло нашим народом?” – дивується мати.

Запитання 8

 2. Визначте, де правильно оформлено діалог

варіанти відповідей

А „Як ти учишся, Семене?”

– „Трійки в табелі у мене...”

– „Підтягнися, так негоже!”

– „Та у п’ятій чверті, може...”



Б – Як ти учишся, Семене?

– Трійки в табелі у мене...

– Підтягнися, так негоже!

– Та у п’ятій чверті, може...



В – „Як ти учишся; Семене?” – „Трійки в табелі у мене...”

– „Підтягнися, так негоже!” – „Та у п’ятій чверті, може...”



Г – Як ти учишся, Семене? – Трійки в табелі у мене... – Підтягнися, так негоже! – Та

у п’ятій чверті, може...


Запитання 9

В якому рядку схематично подано всі можливі позиції прямої мови щодо слів автора

варіанти відповідей

А „П,” – а. „П, – а, – п.” „П, – а. – П.” „П, – а: – П”. А: „П,” – а. А: „П.”


Б А: „П.” „П,” – а. „П, – а, – п.” А: „П,” – а.


В „П, – а: – П.” А: „П,” – а. „П, – а. – П.” „П,” – а. А: „П.”


Г А: „П.” – „П”. „П,” – а. „П, – а, – п.”


Запитання 10

Правильно розставлені розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

А „Ну, з богом!”, – сказав дядько Тихін.


Б Поет підвівся з крісла й урочисто відповів: „моя перша вчителька.”


В В Україні кажуть:- „Веселка воду п’є.”

Г „От би Ніні це побачити, от би вона зраділа,” – пурхнула в моїй голові думка.


Запитання 11

В якому рядку правильно використано лапки

варіанти відповідей

А Недарма кажуть: „нема нічого стомливішого від чекання.”

Б Все росте, все рухається під синім покривом животворящої ночі, немов поспішаючи швидше вирости за ніч, поки все спить, а рано, на сході сонця вийдуть хазяйки з сіней умиватись, глянуть на розквітлі соняшники й маки, яких не торкнула ще перша бджола, і вигукнуть в зачудуванні: „Мати Божа, що сталося в городі за ніч?”


В „Ось стомлена верба, відчувши ранній спів,

Пташками, квітами і сонцем оповита,

Над ніжним гомоном немовчних ручаїв

Тінисті, лагідні схилила віти.”


Г Як гарно в світі, – „говорить сам до себе дід.”


Запитання 12

Установіть відповідність між реченням (розділові знаки пропущено) і його схемою

А Перекупка, як жар, червонолиця, стала проти сонця, бряжчить коралями та вигукує Е,е! Коралі добрі! Дивітьсяж бо, молодичко! звивається вона коло повновидої, гарної молодиці у білій сорочці і в зеленій хустці.

Б Що ж за диво снилось тобі, мила? Мені снились білії лелії... Тішся, мила, бо лелія біла квітка чистої та любої надії!

В Ой ти, дівчино, з кучерявої рути-м’яти звита та з гостролистої шавлії подумав Карпо і повернув додому.

Г Ходить гарбуз по городу, питається свого роду ой чи живі, чи здорові всі родичі гарбузові?

Д Доброго ранку, Михайлику. Як ти виріс за літо – дивується й оглядає мене вчителька. Либонь, хтось тягнув за вуха вгору.

1 А: „П?”

2 „П!” – а.

3 А: „П,” – а.

4 – П! – „П...” – П!

варіанти відповідей

1Г,2В,3А.4Б

1А,2Б,3В,4Ґ

1Б,2В,3Ґ.4А

1В,2Б.3А.4Ґ

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест