Пряма мова – це …
Вкажіть речення з прямою мовою ( розділові знаки пропущено):
Вкажіть речення, у якому неправильно розставлені розділові знаки:
Діалог – це ...
Як записується кожна репліка діалогу?
Вкажіть схему, яка відповідає реченню Котра година запитує Михайлик:
В якому рядку допущено пунктуаційні помилки в оформленні прямої мови
2. Визначте, де правильно оформлено діалог
В якому рядку схематично подано всі можливі позиції прямої мови щодо слів автора
Правильно розставлені розділові знаки в реченні
В якому рядку правильно використано лапки
Установіть відповідність між реченням (розділові знаки пропущено) і його схемою
А Перекупка, як жар, червонолиця, стала проти сонця, бряжчить коралями та вигукує Е,е! Коралі добрі! Дивітьсяж бо, молодичко! звивається вона коло повновидої, гарної молодиці у білій сорочці і в зеленій хустці.
Б Що ж за диво снилось тобі, мила? Мені снились білії лелії... Тішся, мила, бо лелія біла квітка чистої та любої надії!
В Ой ти, дівчино, з кучерявої рути-м’яти звита та з гостролистої шавлії подумав Карпо і повернув додому.
Г Ходить гарбуз по городу, питається свого роду ой чи живі, чи здорові всі родичі гарбузові?
Д Доброго ранку, Михайлику. Як ти виріс за літо – дивується й оглядає мене вчителька. Либонь, хтось тягнув за вуха вгору.
1 А: „П?”
2 „П!” – а.
3 А: „П,” – а.
4 – П! – „П...” – П!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома