Діалог традицій і новаторства

Тільки знання про красу, міцні знання про закони естетики та закони створення гармонійних пропорційних зручних споруд, комфортого середовища та речей становлять базисну основу образотворчого мистецтва, скульптури, архітектури, декоративно-ужиткового мистецтва й дизайну. Вміння поєднати всі ці складові дозволяють створити дісно зручне і комфорте середовище та предметний світ, у якому інує людина.

Додано: 22 червня 2020
Предмет: Образотворче мистецтво, 7 клас
Тест виконано: 154 рази
40 запитань
Запитання 1

Як ви розумієте термін: - архітектура?

варіанти відповідей

1. Архітектура (зодчество) - мистецтво проектування та спорудження будівель, а також комплексів - ансамблів

2. Архітектура - міцність, користь і краса, як складові справжнього мистецтва створення сучасних дизайн-проектів комфортних енергонезалежних екологічно чистих середовищ для споруд різного призначення необхідних у плануванні містобудування у міцному зв'язку з інфраструктурою та прокладкою необхідних комунікацій, електро-транспортним сполученням та комплексній організації прив'язки до існуючих ландшафтів місцевості, які самі підказують вибір правильних рішень для їх оптимізації

3. Цей багатоаспектний термін містить в собі цілий комплекс задіяних у процес ресурсів: підбір кваліфікованих кадрів або використання вже існуючих команд фахівців, суто матеріальних, витрат часу на:виконання трудоємних робіт за допомогою сучасної спецтехніки та новітніх технологій для прискорення процесу будівництва, організації постійного контролю за правильністю їх застосування для отримання доброякісних результатів

4. Підручник містить у собі важливу, але загальну поверхову інформацію та ілюстрації вже існуючих архітектурних споруд прив'яаних до ландшафту місцевості, але не висвітлює всіх глибинних проблемних процесів, пов'язаних із глобалізацією, змінами кліматичних умов, кровопролитним прискоренням поділу територій світу на сфери впливу, інших протистоянь між шарами членів людського суспільства, тому, більше конкретики міститься у глобальній мережі INTERNET

Запитання 2

Чи можете щось повідомити про види та класифікацію архітектурних об'єктів?

варіанти відповідей

1. Нічого про це не знаю

2, Є три основні види архітектури: а) об'ємні архітектурні об'єкти класифікують за призначенням: житлова споруда, промислова, культова, суспільно-громадська; б) ландшафтна архітектура (створення садово-паркових комплексів); в) містобудування (проектно-експертне планування нових міст з врахуванням прив'язки до комунікацій та інфраструктри, включаючи потоки транпортних розв'яок, побудови мостів та тунелів там, де це потрібно, крім того, проведення реставраційних робіт та оновлення зовнішнього вигляду архітектурних споруд різного призначення)

3. Спробую знайти відповідь у підручнику та отримати додаткову інфо через пошукові системи інтернету

4. Мене це не цікавить

Запитання 3

Що означає вираз: - ЕКСТЕР'ЄР?

варіанти відповідей

1. Можливо, різновид породи собаки

2, Не знаю, ніколи не чув

3, Екстер'єр - це зовнішній вигляд архітектурної споруди

4, Маю декілька замальовок зовнішнього вигляду різних вілл та маєтків

Запитання 4

Що Ви знаєте про темін: - інтер'єр?

варіанти відповідей

1. Інтер'єр - внутрішнє приміщення будівлі (зазвичай художньо-естетично облаштоване) або його зображення

2. Вигляд на будь-який інтер'єр приміщення залежить від його призначення та функціональних можливостей

3, Починати малювати зображення інтер'єру потрібно з визначення рівня очей спостерігача та його точки зору, бо є вигляд на кут кімнати, а є і на фронтальну стіну. Тому, починати потрібно ще й визначення точки сходження (або кількох), яка (які) лежить (ать) на рівні очей (лінії горизонту), куди будуть спрямовані всі паралельні між собою лінії.

4. Можна розглянути та логічно проаналізувати конструктивну побудову інтер'єрів, зображених видатними художниками та дизайнерами, безпосередньо у підручнику, або через пошукові системні засоби інтернету

Запитання 5

а) Що потрібно знати, щоб правильно намалювати перспективу вулиці Вашого міста? б) Чи може зображення вулиці передавати образ цілого міста?

варіанти відповідей

1. Дійсно, не знаю, бо ніколи про це не замислювався

2. а) Потрібно знати всі 16 правил та законів побудови лінійнрї та повіиряно-прострової перспектив; б) Звісно, може зображення вулиці передавати образ цілого міста, бо легко рорівняти вузькі вулички міст серелньовіччя з широкими магістралями та проспектами проектування та містобудування сучасних міст-мегаполісів

3. Мені потрібно спочатку прочитати підручник та збагатити свою зорову і внутрішню пам'ять необхідними знаннями для відповіді на ці питання

4. Вже маю зображення своєї вулиці, але не впевнений(на), що намалював(ла) його правильно

Запитання 6

Чи відомі Вам особливості створення проектів ландшафтної паркової архітектури?

варіанти відповідей

1. Ніколи не робив таких проектів.

2. У нас в місті Ірпені вже є декілька таких парків, де, серед дерев та насаджень квітів, можна побачити: асфальтовані та викладені з бруківки алеї та доріжки для велосипедистів, штучні озера, фонтани, різні скульптури, місточки через ручаї, зручні лавки для відпочинку, розфарбовані дитячі майданчики, ковано-зварні металеві і пофарбовані паркові альтанки та малі архітектурні форми для родрібної торгівлі кавою, морозивом тощо

3. Такі паркові зони потребують особливого догляду: за чистотою, вчасної підстрижки кущів, сухих гілок дерев та висоти травяних газонів, вчасного висадки квітів, озелененя і т.д.

4. Це мені не потрібно, бо люблю дику природу, якої залишається все меньше та иеньше

Запитання 7

Чи відомі Вам архітектурні пам'ятки України і де вони знаходяться?

варіанти відповідей

1. Андріївська церква у Києві на Андріївському узвозі, Успенський собор у м. Володимир-Волинський, Воздвиженський монастир у Полтаві, Чорна кам'яниця у Львові, Собор св. Юра у м. Львів, Будинок з химерами у Києві, Палац культури і мистецтв у Києві, Шелестівська дерев'яна церва св. Миколая на території Закарпатського музею народної архітектури і побуту в Ужгороді, Сокиринська дерев'яна церква св. Миколая, Хустський район Закарпаття, Вознесенський Собор у Переяславі-Хмельницькому, Софіївський Собор та Дзвінниця на Софіївській площі у Києві, Володимирський Собор на Бульварі Т. Г. Шевченка у м. Києві, Церква Спаса на Берестові Києво-Печерської Лаври у Києві, Вірменський кафедральний собор у м. Львів, Готичний собор у Києві, Фортеця у м. Хотин та багато інших

2. Ніколи не цікавився

3. Необхідно зібрати більше інформації про пам'ятки архітектури на території України

Запитання 8

Що Вам відомо про світові шедеври архітектури?

варіанти відповідей

1. Майже нічого або дуже мало, оскільки ніколи не був за кордоном України

2. Читав підручник, але нічого не запам'ятав

3. Хмарочос "Аква" (м. Чікаго (США), Собор Нонтр-Дам-де-Парі (м. Париж, Франція), Оперний театр (м. Сідней, Австралія), Будинок Каса Батло (зведений у1904-1906р.р.) архітектором Антоніо Гауді (1852-1926) (м. Барселона, Іспанія), Парфенон (м. Афіни, Греція), Готичний Костел (м.Відень, Австрія), Колізей (Рим, Італія)

Запитання 9

Які види декоративно-прикладного(ужиткового) мистецтва Ви знаєте?

варіанти відповідей

1. Древні, стародавні, сучасні

2. Потрібно зібрати більше інформації, щоб добре знати

3. До видів декоративно-ужиткового мистецтва належать: вишивка. розпис, килимарство, ткацтво, різблення, писанкарство, гутництво, гончарство, ковальство, витинанка, лозоплетіння й народне малярство У кожному з перелічених видів використовують різноманітні матеріали: глину, нитки, тканину, метал, папір, дерево, фарби тощо

Запитання 10

Що саме об'єднує орнаментальні композиції?

варіанти відповідей

1. Не знаю відповіді

2. Поєднання симетрії та асиметрії

3, Ритмічне повторення або чергування елементів зображення, яке називається рапортом

4. Можливість створення різноманітних композицій в межах площинних абрисів простих геометричних фігур: квадрат, коло, трикутник, ромб, прямокутник, овал, стрічка

Запитання 11

Що Вам відомо про барбисте диво петриківських розписів?

варіанти відповідей

1. Хотілось би самостійно спробувати, але не знаю основ

2. У підручнику з образотворчого мистецтва є декілька цікавих зразків композицій петриківського розпису, але ще більше зразків композицій є на сайтах присвячених цьому виду мистецтва. Крім того, можна самому навчитися, переглянувши декілька майстер-класів петриківського розпису на YouTube через INTERNET

3. Відомо що існує величезна кількість композицій створених майстрами петриківського розпису, що аж очі розбігаються, тому перерахувати їх просто - неможливо! Достатньо тільки відвідати (віртуально) музей петриківського розпису села Петриківка, що на Дніпропетровщині і Ви будете вражені від захоплення.

Запитання 12

Чи цікавились Ви мистецтвом вишивки, як такого, що приносить захоплення, здивування та бажання мати у повсякденному вжитку вишивані речі: вишиванку, вишиті святкові рушники, вишиті скатертини, вишиті або виткані покривала, вишивані образи, вручну вишиті серветки тощо?

варіанти відповідей

1. Ніколи не цікавився, бо користуюсь тим, що пропонують виробники ширпотребу

2. Навчитись вишивати можна, але не хочу витрачати час свого життя для цього

3. Якщо є зайві кошти, то можна замовити екслюзивні та унікальні речі та одяг вишиті та гаптовані вручну видатними майстрами-дизайнерами та золотошвейками через INTERNET

4. Якщо є бажання і багато вільного часу, то можна оволодіти всіма секретами мистецтва вишивки, проглянувши безліч майстер-класів на YouTube, якщо є INTERNET

Запитання 13

Що Ви знаєте про чарівне мереживо витинанки?

варіанти відповідей

1. До кожного Нового року вирізаю прості сніжинки та прикрашаю ними вікна кімнат

2. Маже нічого не знаю, бо бачив тільки у підручнику

3. Навчився сам і навчаю інших правильно вирізати та художньо-естетично оформлювати вже готові оригінальні тематичні силуетні дуже мережані витинанки, бо, прочитавши підручник, не зупинився на цьому, а проглянув безліч майстер-класів на YouTube через INTERNET

Запитання 14

Чи відома Вам творчість відомих лялькарок: Л. Теліженко,

Н. Кузьменко, О. Скляренко, О. В. Черенко та, що саме, можете повідомити?

варіанти відповідей

1. Ні. нічого не знаю про їх ляльки

2. Прочитав підручник та проглянув ілюстрації з ляльками-мотанками, але мені не сподобалось нічого, бо маю кілька своїх великих ляльок, які вміють розмовляти за вмонтованою у них програмою.

3. Прочитав підручник та проглянув ілюстрації з ляльками-мотанками, але не зупинився на цьому, бо є ріноманітні ляльки-мотанки, які вважаються Берегинями роду та мають на собі оберегову символіку, зразки яких знайшов на сайтах Vikipedia та YouTube через INTERNET

Запитання 15

Чи стало Вам цікаво дізнатись та зрозуміти: (прочитавши підручник та проглянувши розміщені там ілюстрації іграшок виготовлених з різних матеріалів), що народна іграшка - пам'ять нації?

варіанти відповідей

1. Прочитав(ла) підручник та проглянув(ла) ілюстрації готових дитячих іграшок, ляльок, сувенірів виготовлених з різних матеріалів за різними технологіями, але це мене не зовсім зацікавило, бо у мене є зовсім інші інтереси

2. Прочитав(ла) підручник та проглянув(ла) ілюстрації готових дитячих іграшок, ляльок, сувенірів виготовлених з різних матеріалів за різними технологіями, вирішив дізнатись більше про інші новітні технолоії, щоб навчитись робити роботизовані іграшки, які працюють від пульта керування по радіочастотах, тому, відшукав потрібну інфо через пошукову систему Google, Vikipedia та скачав для себе обрані посилання

3. Мене зовсім не цікавлять іграшки, бо вже дорослий(ла) і маю витрачати вільний час на репетиторів для майбутньої здачі ЗНО

Запитання 16

Що знаєте про мистецтво народжене вірою - Вертеп?

варіанти відповідей

1. Бачив(ла) особисто, коли їздив(ла) до родичів на Прикарпаття під час зимових канікул, але не приймав(ла) участі, а тільки спостерігав(ла)

2. Бачив по телебаченню, але не зацікавило

3. Прочитав(ла) у підручнику та роздивився(лась) ілюстрації, яких виявилось замало, тому, зібрав(ла) більше інфо з інших джерел: YouTube, Vikipedia, де знайшов(ла) ціле розмаїття цікавих оригінальних композицій, виготовлених з різних матеріалів та з використанням досить складних технологій: з кольоровою підсвіткою світлодіодами, з діючими водопадами, з фонтанами тощо.

Запитання 17

Чи зможете прочитати зашифрований вираз Альберта Енштейна: "Тецтвомис - женнявира бшихнайгли окдум ростішимнайп обомспос."?

варіанти відповідей

1. Якась абракадабра

2. Побував(ла), але не прочитав(ла)

3. Мистецтво - вираження найглибших думок найпростішим способом. Альберт Енштейн

Запитання 18

Що означає термін - ДИЗАЙН?

варіанти відповідей

1. Мабуть потрібно знайти його у тлумачному словнику або прочитати підручник

2. Пошукаю в Інтернеті

3. Дизайн - (з англійської - художнє конструювання, проектування, креслення, задумування). Дизайн - творча діяльність, метою якої є формування гармонійного предметного чи природного середовища для людини та суспільства, а саме: - корисність, надійність, ергономічність та краса. Дизайн поділяють на такі види: а) промисловий дизайн; б) графічний дизайн; в) ландшафтний дизайн..

Запитання 19

Що входить до поняття: фірмовий (корпоративний) стиль?

варіанти відповідей

1. Не маю уявлення, але мабуть щось грандіозне

2. Для створення такого стилю необхідно мати дуже багато коштів

3. Основні складові фірмового стилю: емблема (торговий знак), шрифтовий напис (логотип), набір кольорів, рекламний девіз (гасло, слоган), фірмовий персонаж, бренд-бук, фірмовий одяг (дрес-код), а також: набір канцтоварів з використанням: фірмового персонажу, кольорів, торгового знаку(емблеми), посилання на сайт, адреси реєстрації юридичної особи-фірми

Запитання 20

Що Ви знаєте про діяльність німецької школи Баухауз й чим саме вона займається?

варіанти відповідей

1. Не знаю, не цікавився

2, Потрібно ознайомитись з інфо, що є у підручнику та інтернеті, щоб мати можливість відповісти

3. Німецька школа Баухауз готує фахівців-дизайнерів різних промислових виробів, а також, дизайнерів роботизованих станків-автоматів для різних галузей промисловості, в тому числі й військової роботизованої техніки

Запитання 21

Як Ви ставитесь до авторських образів та колективних творів-об'єктів арт-дизайнерських об'єднань "Алхімія" (засновники: А. Мендіні, А. Гуеррьєро) і "Мемфіс" (засновник - Е. Соттсасс)?

варіанти відповідей

1. Ніяк, бо не бачив

2, Не вистачає словарного запасу

3. Відомо, що арт-дизайн - високе мистецтво сучасності, яке викликає повагу до культури інших країн. Особливо цікаво розглядати домінування художньої та емоційно-образної складової таких об'єктів арт-дизайну.

Запитання 22

Чи вважаєте Ви таку науку, як біоніка - невичерпним джерелом ідей для промислового дизайну?

варіанти відповідей

1. Млжливі й інші джерела для промислового дизайну

2. Для промислового дизайну використовують космічні технології

3. Оскільки, біоніка, як наука про вміння стилізації природних форм та їх правильного лгічно-крнструктивного застосування у дизайні техніки, архітектури, інших промислових конструкцій виробів, де враховуються основні принципи організації об'єктів живої природи, то грунтовні знання про неї, здатні надихати креативно мислячих дизайнерів на нові ідеї та нові дизайн-проекти.

Запитання 23

Що озачають терміни: - шрифт, шрифтова гарнітура?

варіанти відповідей

1. Букви

,2. Для правильної відповіді потрібно зібрати всю інфо про шрифти та роздивитись існуючі каталоги шрифтів

3. Шрифти розрізняють за: формою рисунку, накресленням, світлотою, контрастністю. Усі існуючі каталоги шрифтів містять більше 7 тисяч їх гарнітур. Наука продовжує вивчати історію виникнення передачі смислових значень піктографічного письма, ідеографічного письма, ієрогліфічного письма, клинопису, письма штрихами та резами, арабського письма, латинського алфавіту, древньогрецького алфавіту, кириличного алфавіту, слов'янської глаголиці. Як відомо з історії, перші штампи-ієрогліфи винайдені китайцями більше 3-х з половиною тисяч років до нашої ери, якими вони вже друкували свої перші книги-сувої на тонких вичинених шкірах великої рогатої худоби, поки не винайшли спосіб виготовляти шовк із волокон коконів шовкопряду. У Древньому Єгипті був винайдений папірус, на якому писці малювали ієрогліфи, які дозволяли передавати зміст рукописних книг-сувоїв. В Європі при розповсюдженні католицької релігії та розбудові монастирів, де були створені школи іконопису та основ писемної грамоти, були створені умови для рукописного написання латиницею та древньогрецькою мовами книг на пергаменті (тонка вичинена шкіра молодих телят-бичків). Ще у середньовіччі виникла необхідність класифікації шрифтів, бо їх на той час вже була велика кількість, тому, було вирішено розділити їх на 6 основних груп: рублені, брускові, з ледь наміченими засічками, мідієвальні, нові з контрастними засічками і одну додаткову, до якої ввійшли всі інші шрифти, написання яких різко відрізнялось, в тому числі й усі каліграфічні. Ця класифікація збереглась до наших днів і використовується усіма видавництвами та типографіями. Сучасні комп'ютерні технології дозволяють викристовувати достатньо широку гаму шрифтових гарнітур, включаючи: світлі, напівжирні, жирні їх накреслення та їх курсиви.

Запитання 24

Що Вам відомо про українського графіка Георгія Нарбута (1886-1920)?

варіанти відповідей

1. Потрібно прочитати у підручнику для 7 класу, авторів: Л. В. Папіш, М.М. Шутка. Образотворче мистецтво - К.: "Грамота", 2015 , стор. 100 - 101

2. Георгій Нарбут (1886-1920) - український художник, ілюстратор, основоположник української книжкової графіки.

3. Георій Нарбут був одним із засновників і ректором Української академії мистецтв. Визначною працею митця стала графічна серія "Українська Абетка". Виграв конкус на кращий ескіз грошових знаків Української Народної Республіки, де використав зображення тризуба, який у наш час став державним гербом незалежної України.

Запитання 25

Скільки основних композиційних принципів конструкції українського костюма існує?

варіанти відповідей

1. Не знаю і мені це не цікаво, бо одягаюсь, слідкуючи за тенденціями моди.

2. Святковий, шкільна форма, спортивний

3. Тільки два: а) гармонія - усі форми й деталі одягу відповідають пропорціям фігури; б) контраст - форми костюма свідомо чи випадково суперечать пластиці й будові фігури

4. Ескіз композиції може бути: чорно-білий або кольоровий, дво- й три-тоновий; лінійний, плямовий або лінійно-плямовий

Запитання 26

Хто така - Коко Шанель?

варіанти відповідей

1. Ми не знайомі

2. Парфуми

3. Коко Шанель (1883-1971) - легендарна дизайнерка, з якою пв'язана мода всього ХХ століття і буде продовжуватись у ХХІ столітті, бо це - класичний стиль. Бренд, який діє під девізом: "Мода минає, а стиль залишається"

Запитання 27

Чим займаються дизайнери одягу?

варіанти відповідей

1. Страждють від пандемії коронавірусу COVID-19

2. Переходять до виконання замовлень в режимі он-лайн

3. Створюють художньо-естетичні національні стильові образи костюмів

4. Створюють карнавально-театральні образи костюмів

Запитання 28

Що Ви знаєте про термін: - рекламний дизайн?

варіанти відповідей

1. Це різновид жанру графічного мистецтва

2. Використовується на бігбордах, транспорті, торгівельних центрах, телебаченні, глобальній мережі INTERNET та всюди, де є сенс розповсюдження інформації про чергові акції

3. Рекламний дизайн використовують для створення відповідного іміджу бренду фірми та активації його розповсюдження у різних комунікативних мережах та інформаційних джерелах для стратегічного захоплення мереж ринків збуту продукції

Запитання 29

Яке слово потрібно дописати у виразі: "Зовнішнє окреслення фігури або предмета однією лінією, називається - ________?

варіанти відповідей

1. Контражур

2. Силует

3. Контур

4. Зображення

Запитання 30

Як називається наука, яка використовує форми, технологічні процеси живої природи в техніці, архітектурі, дизайні?

варіанти відповідей

1. Біологія

2. Ергономіка

3. Біоніка

4. Естетика

Запитання 31

Якими термінами потрібно дописати речення, щоб воно не втратило зміст: "Оформлення книжок, журналів і плакатів, етикеток, поштових марок, листівок, розроблення шрифтових композицій, емблем, товарних знаків, це: - _________ _____"?

варіанти відповідей

1. Фотографіка

2. Художня естетика

3. Графічний дизайн

4. Поліграфія

Запитання 32

Який вираз потрібно вставити у речення, щоб воно не втратило свого призначення: "Для формування сприятливого іміджу підприємці звертаються до художників для створення

_______ ______ своєї компанії."?

варіанти відповідей

1. Назви на рекламній вивісці

2. Рекламного плакату

3. Торгового знаку

4, Графічного логотипу

Запитання 33

Якою термінологією потрібно закінчити речення, щоб воно не втратило зміст: "Створенням нового образу в костюмі займається ______ ____."?

варіанти відповідей

1. Менеджер з продажу одягу секонд-хенду

2. Модельєр-конструктор

3. Дизайнер одягу

4. Стиліст-конструктор костюму

Запитання 34

Що містить у собі поняття: - ПРОЕКТ?

варіанти відповідей

1. Ескізи, кольорове зображення об'єкту (слайд)

2. Виготовлений з цупкого паперу проект у масштабі, розташований підставці, що імітує рельєф місцевості

3. Ррзроблення креслень виробу та супровідної документації, яка містить повне уявлення про виріб. Іншими словами - послідовно реалізований задум

4. Діаграма, яка відтворює послідовність виконання технологічних процесів у часі

Запитання 35

Чи знаєте ким був Петер Беренс?

варіанти відповідей

1. Не знаю, ніколи не чув це ім'я та прізвище

2. Потрібно зібрати більше інфо про нього, крім того, що прочитав у підручнику для 7 класу, авторів: Л. В. Папіш, М. М. Шутка. Образотворче мистецтво. - К.: "Грамота", 2015, стор. 118-119

3. Петер Беренс (1868-1940) - один із основоположників сучасної промислової архітектури та дизайну. З 1907 року - художній директор найбільшого електротехнічного концерну Німеччини АЕG. У 1908-1911 р.р., спроектував для АЕG п'ять великих промислових будівель. Найвідоміший з них -Турбінний завод в м. Берліні.

Запитання 36

Що Ви розумієте під словом: МАКЕТ?

варіанти відповідей

1. Імітація смачної страви для вітрини ресторану або бістро

2. Дитяче уявлення про чарівний Замок або Фортецю виліплене нею з мокрого піску на пляжі

3. Зменшений у точному масштабі (часто об'ємно-просторова модель) будь-якого промислового виробу, майбутньої споруди, зудожнього оформлення книги, театральної днеорації, облаштування сцени або знімального майданчика телевізійної кіностудії та інше, що наглядно передає задум митця та слугує моделлю для подальшої роботи над втіленням об'єкта у натуральний розмір

Запитання 37

Хто автор пам'ятника Т. Г. Шевченку у Харкові?

варіанти відповідей

1. Не знаю, бо інформації про це у підручнику немає

2. Потрібно пошукати через пошукову систему Google

3/ Автором пам'ятника Т. Г. Шевченку у Харкові є І. Манізер, який створив монументальну багатофігурну композицію, де на підвищенні п'єдесталу стоять герої шевченківської поеми "Гайдамаки", над якими гордо височіє крокуюча постать великого Кобзаря у глибокій задумі.

Запитання 38

Хто автор картини "Місячна ніч на Дніпрі"?

варіанти відповідей

1. Не пам'ятаю

2. Наразі, потрібно знайти відповідь на це питання через пошукову систему Google або Vikipedia

3. Живописне полотно картини "Місячна ніч на Дніпрі" написав відомий український художник І. Куїнджі

Запитання 39

Чи знайомі Ви з творчістю видатної художниці - О. Екстер?

варіанти відповідей

1. На сторінці 109 підручника для 7 класу, авторів: Л. В. Папіш, М. М. Шутка Образотворче мистецтво. - К.: "Грамота", 2015. міститься дуже мало інформації про творчість О. Екстер, яка створювала надзвичайно цікаві динамічні костюмовані образи, серед яких є кольорові ескізи до вистави "Ромео і Джульєта" Вільяма Шекспіра

2. Не пам'ятаю

Запитання 40

За допомогою якого спеціального інструменту виготовляють писанки до Великодня і як він називається?

варіанти відповідей

1. Котячий пензлик

2. Мастихін

3. Мало хто вміє самостійно виготовити "писачок" для декоративного розпису гарячим воском яєчної шкаралупи або дерев'яних заготовок, що мають форму яйця, тому часто виготовлення "писачків" замовляють майстрам, які спецалізуються на цьому. Писачок з електропідігрівом, виготовлений із кольорового металу (тонка листова мідь, латунь, бронза, срібло або сплав: мідь+золото+срібло) у вигляді маленької лійки, яка має дуже тоненьку трубочку на носику, через яку витікає тоненькою цівочкою розплавлений віск, що наноситься на поверхню яєчної шкаралупи у вигляді задуманого візерунка. Послідовно вмочуючи заготовку писанки у розчини (анілінових, акрилових) фарб, (починаючи від самих світлих відтінків кольорів до темних) та, продовжуючи нанесення воску "писачком" на потрібні ділянки поверхні та знову занурюючи заготовку у наступний кольоровий розчин фарби, - поступово досягають потрібного результату кольорового візерунку, згідно авторського задуму.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест