Дидактичні умови розвитку особистості здобувача освіти засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей. Зміст та очікувані результати навчання здобувачів освіти.

Додано: 21 лютого
Предмет:
8 запитань
Запитання 1

Методика трудового навчання» є одним з:*

варіанти відповідей

 Основних предметів

Профілюючих предметів;

Допоміжних предметів.

Запитання 2

Типова освітня програма визначає:

варіанти відповідей

- загальний обсяг навчального навантаження та очікувані

результати навчання здобувачів освіти, подані в рамках освітніх галузей;

- перелік та пропонований зміст освітніх галузей, укладений за

змістовими лініями;

- орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей,

предметів, дисциплін тощо, зокрема їхньої інтеграції, а також логічної

послідовності їхнього вивчення;

- рекомендовані форми організації освітнього процесу та

інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;

- вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією

програмою.

- орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей,

предметів, дисциплін тощо, зокрема їхньої інтеграції, а також логічної

послідовності їхнього вивчення;

- рекомендовані форми організації освітнього процесу та

інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;

- вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією

програмою.

- загальний обсяг навчального навантаження та очікувані

результати навчання здобувачів освіти, подані в рамках освітніх галузей;

- перелік та пропонований зміст освітніх галузей, укладений за

змістовими лініями;

- орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей,

предметів, дисциплін тощо, зокрема їхньої інтеграції, а також логічної

послідовності їхнього вивчення;

Запитання 3

Освітня програма закладу початкової освіти має

варіанти відповідей

закликати вчителя створювати нові ідеї, поза навчальним планом

перевірку знань учня

передбачати

досягнення здобувачами освіти результатів навчання

Запитання 4


Державний стандарт початкової загальної освіти визначає



варіанти відповідей

та затверджує навчальний план, що конкретизує організацію освітнього процесу.

формування в учня/ учениці здатності до зміни навколишнього світу засобами сучасних технологій без шкоди для середовища, до використання технологій для власної самореалізації, культурного й національного самовияву

що саме мають знати й уміти учні по закінченню певного циклу навчання, окреслює ідейні засади та принципи навчально-виховного процесу, логіку його організації тощо.

Запитання 5

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті початкової освіти, визначено

варіанти відповідей

завдання, які має реалізувати вчитель/ вчителька у рамках кожної галузі.

 



 



очікувані результати навчання здобувачів освіти.

змістові лінії

Запитання 6

Метою технологічної освітньої галузі для загальної середньої освіти є

варіанти відповідей

формування в учня/ учениці здатності до зміни навколишнього світу

засобами сучасних технологій без шкоди для середовища, до використання

технологій для власної самореалізації, культурного й національного

самовияву.

формування в учня/ учениці здатності до зміни навколишнього світу

засобами масових інформації

використання новітніх інновацій для кращого досягнення результатів

Запитання 7

Державний стандарт початкової загальної освіти визначає

варіанти відповідей

що саме

мають знати й уміти учні по закінченню певного циклу навчання, окреслює

ідейні засади та принципи виховного процесу, логіку його

організації тощо.

що саме

мають знати й уміти учні по закінченню певного циклу навчання, окреслює

ідейні засади та принципи навчально-виховного процесу, логіку його

організації тощо.

що саме

мають знати й уміти учні по закінченню певного циклу навчання, окреслює

ідейні засади та принципи навчального процесу, логіку його

організації тощо.

Запитання 8


Що таке компетентності?

варіанти відповідей

 це динамічна комбінація знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, яка визначає здатність особи успішно здійснювати навчальну діяльність

знання що діти передають вчителю

процес самовияву

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест