дієприкметник

Додано: 30 січня 2022
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 556 разів
24 запитання
Запитання 1

Правильно утворений дієприкметник

варіанти відповідей

А умитися - умившийся

Б посадити - посадений

В одягнути - одягнений

Запитання 2

Окремо треба писати НЕ з дієприкметниками

варіанти відповідей

А (Не)зорана земля, (не)засіяне зерном поле

Б (Не)политі дощем квіти, (не)витрачена юнаком сила

В (Не)помічена ніким помилка, (не)виконане завдання

Запитання 3

Редагування НЕ ПОТРЕБУЄ словосполучення

варіанти відповідей

А стомившийся за день

Б цілюща рослина

В початкуючі поети

Запитання 4

Букву Н на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

варіанти відповідей

А невблагАн..ий, нескінчЕн..ий

Б збудован..ий,навпізнАн..ий

В незрІвнян..а, нездійснЕн..а

Запитання 5

Потрібно відредагувати речення

варіанти відповідей

А На стіні висів плакат, намальований до свята.

Б Земля, вмита росою, повільно прокидалася.

В Хлопчик, перебігавший дорогу , раптово зупинився.

Запитання 6

Потрібно відредагувати речення

варіанти відповідей

А Переживаючий за честь школи повинен гарно вчитися.

Б Подорожні вийшли на дорогу, засипану снігом.

В У розчинене вікно заглядали зорі.

Запитання 7

У якому реченні правильно розставлено розділові знаки?


варіанти відповідей

Ще спить земля укутана снігами.

Стоїть, налитий синню, день.

З золота зіткане сяєво ллється.

Марно втраченого дня, не повернеш.

Запитання 8

Назвіть рядок, у якому  всі слова дієприкметники

варіанти відповідей

 зморена, списала, стоптана, сказавши

  кумедний,люблячий,підшита, лінивий

овіяний, посивіле, занедбане, дозрілий

 одягнений, атакуючи, збитий, вимите

Запитання 9

У котрому рядку НЕ з дієприкметником треба писати разом?


варіанти відповідей

Суниця не/зірвана.

Червоніла не/зірвана, а опала ягода.

Червоніла не/зірвана ніким суниця.

Червоніла не/зірвана суниця.

Запитання 10

У котрому рядку НЕ з дієприкметником треба писати разом?


варіанти відповідей

Грали не/забутi пiснi.

Грали не/забутi, а згаданi пiснi.

Пiснi не/забутi.

Грали не/забутi нiким пiснi.

Запитання 11

Вкажіть рядок, у якому всі дієприкметники пишуться разом

варіанти відповідей

не/вивчений мною; не/спілі плоди; не/промовлені другом

спеціально не/нагріта; не/закінчена справа; не/допечений хліб

не/читані книги; не/зім’ята трава;не/довершений похід

справа не/закінчена; не/промовлені серцем; птахи не/лякані

Запитання 12

Вкажіть речення з дієприкметниковим зворотом

варіанти відповідей

Ласкаве сонце зникло з теплого неба і тільки зрідка викидало на брук свої перелякані промені (М.Хвильовий)

Рецепти, зібрані Є.Клопотенком, стали основою тревел-фільму «Борщ: секретний інгредієнт» 

І не здвигалась важка кована брама, і жоден птах не тривожив сутеніючі вежі (О. Пахльовська).

 І розпачливий крик чайки срібною стрілою протинав густий передгрозовий морок небес(О. Пахльовська).

Запитання 13

Позначте речення, у якому дієприкметниковий зворот стоїть після означуваного слова

варіанти відповідей

Нас гостинно зустрів укритий срібним інеєм ліс.

Посаджені восени рослини показали свої пагінці.

Людина, зображена на картині, здавалась мені дуже знайомою.

Принесені з поля квіти тішили нас своєю красою.

Запитання 14

Дієприкметниковий зворот є у реченні

варіанти відповідей

Здалеку побачили покинуте вогнище.

Підійшли до поваленої вітром верби.

По розмитій дорозі їхали повільно.

На все село виблискували пофарбовані ворота.

Запитання 15

Не з усіма дієприкметниками написано правильно в рядку

варіанти відповідей

неорані ниви, не завершена робота, неполита досі капуста

нерозгадані таємниці, не написаний мною твір, не прополена грядка

не политі досі квіти, завдання не задане, недопечений хліб

не зачинене вікно, неперекопана досі ділянка, невисушений рушник

Запитання 16

Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з одним -Н-:

варіанти відповідей

 греча..ий, незрівня..ий, качи..ий;

 здорове..ий, височе..ий, дерев’я..ий;

 занепокоє..ий, бажа..ий, спале..ий;

Запитання 17

У якому реченні розділові знаки розставлено правильно?

варіанти відповідей

Чашка, подарована мамою мені не сподобалась.

Качка, підбита мисливцем, жалібно кричала.

На столі стояла, нещодавно поремонтована лампа.

Запитання 18

У котрому реченні є дієприкметниковий зворот?

варіанти відповідей

Вслали його перехресні стежки стоптані перли,зів'ялі листки.

Місто було обведене подвійними мурами з 17-ма вежами

Небо,збіліле від спеки,вже сивіє.

Запитання 19

Позначте варіант, у якому в усіх словах потрібно писати нн

варіанти відповідей

намальова...ий, принесе...ий, невблага...ий

незбагне...ий, незліче...ий, несказа...ий

незнище...ий, неоціне...ий, невблага...ий

неоціне...ий,незліче...ий,несказа..

Запитання 20

Частку не треба писати ОКРЕМО з наступним словом у реченні


варіанти відповідей

У польоті, ніким не/бачені, я спрямовую кораблі

Хай падають із неба зорі, немов не/зібране зерно.

Не/полоханий спокій над Києвом сонним дріма.

І довгий рік чекають марно рядки не/читаних книжок.

Регоче й гримить голубим океаном не/розтрачена радість моя.

Запитання 21

Дієприкметниковий зворот ПОТРІБНО виділяти комами в реченні (розділові знаки знято)

варіанти відповідей

Стоять налиті сонцем дні.

Стоять квітки окроплені росою.

Гірчать нагріті сонцем полини.

Запитання 22

Дієприкметник виступає в ролі ПРИСУДКА в реченні

варіанти відповідей

Унизу виднілись затоплені молочним туманом міжгір'я.

На галявинці лежать забуті дітлахами іграшки. 

Укрита садками балка ховалась у старому лісі. 

Намальовані фарбою квіти живуть найдовше.

Уроки в мене давно зроблені. 

Запитання 23

Не з дієприкметниками ТРЕБА писати ОКРЕМО в рядку

варіанти відповідей

не/доспані ночі; книга не/прочитана; не/вишита сорочка

не/допечена нами булка; не/почута ще пісня; не/зміряні ніким глибини

 не/заплановані заходи; не/спіймана риба; не/виголошена сьогодні промова

Запитання 24

нн- пишеться у всіх словах:

варіанти відповідей

освітле..ий, упорядкова..ий, принесе..ий;

довгожда..ий, шале..ий, несподіва..ий.

незліче..ий, несказа..ий, незрівня..ий; (наголос на третьому складі)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест