Дієприкметник. Дієприслівник 2-В

Додано: 28 лютого 2021
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 47 разів
24 запитання
Запитання 1

Укажіть рядок, у якому всі дієприслівники відповідають на питання що зробивши?

варіанти відповідей

читаючи, пообідавши. лежачи

подорожуючи, бігаючи, замріявшись

помолившись, спитавши, створивши

Запитання 2


Укажіть речення, у якому пропущено кому

варіанти відповідей

Виграючи розмаїттям кольорів, веселка завжди викликає захоплення у всіх народів (За О. Потапенком).

А сонце, захекавшись, потім зайшло (Б. Олійник).


У саду оркестр бджолиний награє обсівши густо соковиту гілку (М. Бровко).

Запитання 3

Граматичну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Кружляючи, листя падало додолу.

Грізно поблискуючи шаблею, кінь летів уперед.

Усвідомлюючи всю важливість цієї події, учні ретельно готувалися до неї.

Лише долаючи перешкоди, людина рухається вперед.

Запитання 4

Виберіть з рядок з дієприслівниками

варіанти відповідей

палаючи, зростаючи, благаючі

палаючі, зростаючі, благаючи

читаючи, знаючи, терплячи

Запитання 5

Дієприкметниками є всі слова рядка

варіанти відповідей

зварена, зніяковілий, непосидючий, сівши

 написано, летючий, легкий, розмальовано

змарнілий, занесений, розвантажений, обставлений

розкутий, рипучий , пом’якшений, попрацювавши

Запитання 6

Орфографічну помилку допущено в рядку

варіанти відповідей

Для дурнів закон неписаний.

Ледареві норма не вказана.

Неспіймана риба завжди велика.

У лінивого ліжко до спини не прив’язане, а приклеєне .

Запитання 7

Орфографічну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Дивіться далеко у новий, ще не звіданий світ.

Басує невтишений кінь.

Папери в смітницю летять несписані , але роздерті.

Глянув у синій, неторканий став.

Запитання 8

Дієприкметник є в реченні

варіанти відповідей

Земля здригалась, чекаючи дощу.

Заснуло листя жовтим сном.

Чого це ліс такий смутний?

М'яким димком розмита далина.

Запитання 9

 Дієприкметники в усіх словосполученнях, ОКРІМ

варіанти відповідей

засмаглі діти

розв’язувані задачі

 радісне хлоп’ятко

прохололий сніданок

Запитання 10

Усі дієприкметники є активними в рядку

варіанти відповідей

 сяючий, обтяжений, прокипілий

здрібнілий, лежачий, темніючий

поораний, палаючий, задубілий

посріблений, вимитий, зблідлий

Запитання 11

Речення з дієприкметниковим зворотом, що ВІДОКРЕМЛЮЄТЬСЯ комами, у рядку (розділові знаки пропущено )

варіанти відповідей

 Долинка вишита сонцем пускає їм в очі веселі сліпучі зайчики.

 Рівно й спокійно дише натомлена з праці земля.

Маленькою хмаринкою темніє над глибоким яром закинутий у степу хуторець.

На заході розпадаються залишені сонцем вишневі згустки.

Запитання 12

Дієприкметниковий зворот НЕ ТРЕБА виділяти комами в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Чудово блищало небо засіяне зорями.

 Сниться вночі мені зорями вишите небо.

 Сумно на небі повитому в хмари.

Ще спить земля укутана снігами.

Запитання 13

Усі дієприкметники з не пишуться РАЗОМ у рядку

варіанти відповідей

не/доспані ночі; не/прочитана книга ; не/вишита сорочка

не/допечена нами булка; не/почута ще пісня; не/зміряні ніким глибини

 не/заплановані заздалегідь заходи; не/закінчена справа; не/почута порада

не/заплановані заходи; не/спіймана риба; не/виголошена сьогодні промова

Запитання 14

На місці пропуску літеру -Н - ТРЕБА писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

нескі́нчен...ий, незрі́внян...ий, незлі́чен...ий

свяще́н...ий, недоторка́н...ий, нездола́н...ий

накреслен...ий, оновлен...ий, непрохан...ий

незвідан...ий, незнан...ий, вихован...ий

Запитання 15

Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово)


( 1) Дика груша (2)облита білим молоком, і в тому (3) пахучому молоці, що стиха ( 4) піниться, бджоли  неначе  киплять.

Дієприкметник позначено цифрою

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 16

Правильно розставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Пахне, м’ята, хліба радіючи цвітуть.

Пахне м’ята, хліба, радіючи цвітуть.

Пахне м’ята, хліба, радіючи, цвітуть.

Пахне м’ята, хліба радіючи цвітуть.

Запитання 17

Граматичну помилку допущено в реченні:

варіанти відповідей

Луги, струшуючи росу, розляглися співами солов'їв.

Сонце вже пригрівало, висушуючи рештки роси.

Дерева зеленіли, кидаючи густий затінок на вулицю.

Мандруючи горами, учнями було зібрано колекцію рослин.

Запитання 18

Правильно розставлено розділові знаки в реченні:

варіанти відповідей

Хмари завирували, закипіли рушили вперед опускаючись усе нижче.

Дарина вийшла з хати, але, поминувши будинок попрямувала в сад.

Посланець встав і, обережно ступаючи, перейшов через кімвал.

Отак живе собі село притулившись, попід горою край затоки.

Запитання 19

Укажіть речення з дієприслівниковим зворотом, який не треба відокремлювати (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

Кінь стрепенувся і заіржав витягнувши дугою гривасту шию.

Колос викупавшись у сонці вклоняється ниві.

На всі запитання хлопець відповідав не моргнувши оком.

Зійшовши на берег загін рушив до Чигирина.

Запитання 20

У реченні дієприслівниковий зворот...

варіанти відповідей

завжди є додатком.

завжди є обставиною.

завжди є означенням.

є будь-яким членом речення.

Запитання 21

Одиничний дієприслівник не виділяється комами в реченні (розділові знаки пропущено): 

варіанти відповідей

Остап стояв вагаючись.

У траві прилігши лось міг сховатися до половини.

А навкруги розвидняючись світліло.

І до кохання я незчувшися доріс.

Запитання 22

УСІ дієприслівники із часткою НЕ пишуться окремо в рядку: 

варіанти відповідей

(не)долюблюючи, (не)розуміючи, (не)виконавши.

(не)кажучи, (не)волячи, (не)працюючи;

(не)хтуючи, (не)взявши, (не)бажаючи;

(не)пускаючи, (не)знаючи, (не)вирішивши.

Запитання 23

Дієприслівники недоконаного виду утворюються за допомогою суфіксів: 

варіанти відповідей

-ачи, -ши;

-ши, -вши;

-учи, -ячи;

-ач, -яч.

Запитання 24

Усі дієприслівники мають доконаний вид у рядку:

варіанти відповідей

зумівши, роблячи, носячи;

закріпивши, піднявши, піднімаючи;

вигукнувши, з’ївши, приїхавши;

сівши, нісши, йдучи.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест