Дієприкметник як особлива форма дієслова

Додано: 3 січня
Предмет: Українська мова, 7 клас
9 запитань
Запитання 1

Лише дієприкметники записано в рядку

варіанти відповідей

Критий,старовинний, чужий, вишитий, пожовклий

Намальований, усміхнений, веселий, зображений, природний

Сповитий, узагальнений, приморожений, описаний

усвідомлений, опалий, теплий, ораний, посаджений

Запитання 2

Лише пасивні дієприкметники записано в рядку

варіанти відповідей

Відпрацьований, пожовклий, написаний, званий, посивілий

Працюючий, прикипілий, пострижений, засохлий, вишитий

Прочитаний, зрошений, проспіваний, зважений, забутий

Зачерствілий, дозрілий, зігнутий, зношений, нагромаджений

Запитання 3

Дієприкметниковий зворот НЕ треба відокремлювати комою в реченні (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Позбавлені почуття гумору люди найчастіше виявляються смішними.

Роботу відкладену на майбутнє проклянуть нащадки.

Не смачний хліб чужим ножем краяний.

Зубами позиченими в сусіда кістки не розгризеш.

Запитання 4

Неправильно утворено активний дієприкметник у реченні

варіанти відповідей

Зустрінемося біля поросшого мохом старого дуба.

У себелюбця серце зачерствіле, а дух розм'яклий.

На постарілій змії і жаба катається.

Де багато кухарів, там плов підгорілий.

Запитання 5

Чергування приголосних НЕ відбувається під час творення дієприкметника від інфінітива

варіанти відповідей

Пекти

Вразити

Напружити

Стригти

Запитання 6

Частку НЕ треба писати разом з кожним наступним словом у рядку

варіанти відповідей

Не/помічена ніким помилка, не/прив'язаний новий човен

Не/закута у кригу душа, не/досліджена історія

Не/политі червоні троянди, не/надіслане важливе повідомлення

Не/спіймані ніким солов'ї, не/зварена господинею каша.

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання.

(1) Художниця Наталія Бугайчук змалку захоплена народною творчістю. (2)Свої роботи вона виконує самостійно винайденим способом.

(3) Зображення Наталія вирізьблює на шпаклівці нанесеній на полотно.

(4) За намальованим ескізом художниця робить рельєф, а потім ретельно його розфарбовує.

варіанти відповідей

Кому при дієприкметниковому звороті потрібно поставити у другому реченні

Кому при дієприкметниковому звороті потрібно поставити у третьому реченні

Дієприкметник виконує роль присудка у першому реченні

Дієприкметник виконує роль присудка у четвертому реченні

Запитання 8

Потребує редагування речення

(1) Переживаючий за честь школи повинен гарно вчитися.

(2) І живий ще Дніпро, хоч потоплені наші пороги.

(3) Під вечір парк сповнюється поспішаючими додому людьми.

(4) І вогким холодком до хати зайшов притихлий вітерець.

варіанти відповідей

Перше

Друге

Третє

Четверте

Запитання 9

Правильно записане речення в рядку (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Написаний твір моїм братом потішив усю родину.

Написаний моїм братом твір потішив усю родину.

Твір написаний моїм братом потішив усю родину.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест