У реченні дієприслівниковий зворот
Дієприслівниковий зворот ужито в реченні (розділові знаки пропущено)
Дієприслівниковий зворот ужито в реченні (розділові знаки пропущено)
Одиничний дієприслівник ужито в реченні (розділові знаки пропущено)
Правильно розставлено розділові знаки в реченнях,ОКРІМ
ПУНКТУАЦІЙНУ ПОМИЛКУ допущено в реченні
ПРАВИЛЬНО побудоване речення
Виділіть речення, у якому правильно розставлено розділові наки при дієприслівниковому звороті:
Одиничний дієприслівник НЕ ТРЕБА виділяти комами в реченні (розділові знаки пропущено):
Дієприслівниковий зворот є в реченні
Дієприслівниковий зворот НЕ виділяється у реченні комами:
Дієприслівники виражають:
Усі слова є дієприслівниками в рядку:
Усі дієприслівники доконаного виду в рядку:
Усі дієприслівники недоконаного виду в рядку:
Усі дієприслівники з НЕ треба писати окремо, КРІМ:
Дієприслівниковий зворот, виступаючи в реченні обставиною, на письмі…
Дієприслівниковий зворот ужито в реченні (розділові знаки пропущено):
У реченні « Степ струснувши з себе робу горить рівним жовтим кольором» не виділений комами дієприслівниковий зворот стоїть:
Одиничний дієприслівник ужито в реченні (розділові знаки пропущено)
Укажіть слова, у яких пропущена буква и:
Знайдіть правильно побудоване речення з дієприслівниковим зворотом:
У якому реченні правильно розставленні розділові знаки при дієприслівниковому звороті?
Знайди речення, в яких є дієприслівник:
Скільки в тексті дієприслівників?
Надворі хуртовина. Замерзши, жалібно дзвенять віконні шибки. На них - чудові прозорі квіти, намальовані Дідом Морозом. Ми сидимо, з цікавістю слухаючи татові казки. Старенька бабуня, сидячи біля лежанки, шиє торбинки на горіхи. ЇЇ ворухливі тонкі пальці, намацуючи пружок матерії, ретельно її зшивають. Тьотя Ліда, допомігши бабуні шити, пішла пекти пампушки з часником. Мама, стоячи біля старенької лави, миє горшки. ЇЇ постать рівна, струнка. Тепла, лагідна посмішка, освітлюючи гарне, тонке обличчя, завжди приємна для всіх членів сім'ї.
Познач дієприслівники
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома