Підсумковий тест за темою "Дієприслівник" для учнів 7 класу
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Дрова голосно зашкварчали й почали так тріщати, мов там, у печі, хтось лущив горіхи. (2) По вікнах, підлозі й стелі бігали, випереджаючи один одного, рожеві зайчики. (3) У запічку зацвірінькав цвіркунець, у хату потягло теплом. (4) Великий кіт звівся на лежанці, спочатку вигнувся дугою, а потім позіхнув, витягся й пішов на руки (В.Королів-Старий).
Дієприслівником можна замінити виділене слово в реченні:
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Дрова голосно зашкварчали й почали так тріщати, мов там, у печі, хтось лущив горіхи. (2) По вікнах, підлозі й стелі бігали, випереджаючи один одного, рожеві зайчики. (3) У запічку зацвірінькав цвіркунець, у хату потягло теплом. (4) Великий кіт звівся на лежанці, спочатку вигнувся дугою, а потім позіхнув, витягся й пішов на руки (В.Королів-Старий).
Дієприслівник є в реченні:
Дієприслівниковий зворот є в реченні:
Граматично правильне продовження речення "Збираючи в лісі гриби..." наведено в рядку:
Потребує редагування речення:
Пунктуаційну помилку допущено у реченні:
Прочитайте речення, у якому пропущено розділові знаки.
Парами літають жовтогруді вівсянки і вчепившись за гілочку співають свою немудру пісеньку (О.Копиленко).
Кому (коми) в цьому реченні треба поставити:
Дієприслівники недоконаного виду можна утворити від обох дієслів рядка:
Дієприслівниковий зворот ужито в реченнях (обери кілька правильних відповідей):
Правильно розставлено розділові знаки в реченнях (обери кілька речень):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома