Дієслова теперішнього та майбутнього часу

Додано: 26 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 4 клас
Тест виконано: 17 разів
10 запитань
Запитання 1

Познач рядок, у якому вказано граматичні ознаки дієслова

варіанти відповідей

час, особа, число, рід

особа, рід, відмінок, число

час, число, особа, відмінок

Запитання 2

Познач прислів'я, у яких дієслово має форму теперішнього часу 3 особи однини.

варіанти відповідей

Як ручки зроблять, так ніжки і сходять.

Чого в молодості навчишся, того і на старість не знайдеш.

Ясне небо блискавки не боїться.

Не тоді коней сідлають, як верхи сідають.

Запитання 3

Скільки дієслів у тексті у формі теперішього часу 3 особи однини?

Цвіте черемха. Я дуже люблю це дерево. Воно завжди посміхається. А навесні, коли білі пахучі квіти густо вкриють його, навіть сміється.

варіанти відповідей

5

немає

3

1

Запитання 4

Перевір текст. Якщо побачиш помилки, порахуй їх.

Цвіте черемха. Я дуже люблю це дериво. Воно завжди посміхаєця. А на весні, коли білі пахучі квіти густо вкриють його, навіть сміється.

варіанти відповідей

немає

2

3

4

Запитання 5

У якій формі стоять дієслова у тексті?

Граки - великі гарні птахи. Гнізда будують на високих деревах. Поживу собі вони шукають на землі й на деревах. Ці птахи приносять людям велику користь. Вони знищують багато шкідливих комах.

варіанти відповідей

теперішній час 2 особа однини

теперішній час 3 особа однини

теперішній час 2 особа множини

теперішній час 3 особа множини

Запитання 6

Як ти охарактеризуєш дієслова у цих реченнях?

Беру своє відерце та й біжу мерщій по воду.

По стежиночці сміливо я до райдуги іду.

Дивлюся на вишитий рушник і згадую рідну домівку.

варіанти відповідей

теперішній час 1 особа множини незавершена дія

теперішній час 1 особа однини незавершена дія

теперішній час 2 особа однини незавершена дія

теперішній час 2 особа множини незавершена дія

Запитання 7

Як ти охарактеризуєш дієслова у цих реченнях?

На повні груди вдихаєш пахощі тонкого свіжого аромату.

Здоров'я за гроші не купиш.

Ідеш вранці полем.

варіанти відповідей

теперішній час 1 особа множини незавершена дія

теперішній час 1 особа однини незавершена дія

теперішній час 2 особа множини незавершена дія

теперішній час 2 особа однини незавершена дія

Запитання 8

Обери рядок, у якому усі дієслова у формі майбутнього часу 2 особи множини

варіанти відповідей

Засяю, прокинуся, заспіваю, буду цвісти.

Будеш сяяти, прокинешся, заспіваєш, зацвітеш.

Засяєте, будете прокидатися, співатимете , будете цвісти.

Будуть сяяти, прокинуться, заспівають, зацвітуть.

Запитання 9

Уважно прочитай і пошукай помилки у текстах. Обери правильний варіант.

варіанти відповідей

Наближалась гроза. Дерева стояли тихо. Листочки не шелестіли. Сонце давно сховалось за хмарами. Потемніло небо. А он до сизої хмари піднявся білий голуб. Сміливо розправив крила поплив назустріч грозі. Мабуть, йому захотілося дізнатися, як починається гроза.

Наближалась гроза. Дерева стояли тихо. Листочки не шелестіли. Сонце давно сховалось захмарами. Потимніло небо.А он до сизої хмари піднявся білий голуб. Сміливо росправив крила поплив на зустріч грозі. Мабуть, йому захотілося дізнатися, як починається гроза.

Наближалась гроза. Дерева стояли тихо. Листочки нешелестіли. Сонце давно сховалось за хмарами. Потемніло небо.А он до сизої хмари піднявся білий голуб. Сміливо росправив крила поплив на зустріч грозі. Мабуть, йому захотілося дізнатися, як поченається гроза.

Наближалась гроза. Дерева стояли тихо. Листочки не шелестіли. Сонце давно сховалось за хмарами. Потемніло небо. А он до сизої хмари піднявся білий голуб. Сміливо розправив крила, поплив назустріч грозі. Мабуть, йому захотілося дізнатися, як починається гроза.

Запитання 10

Скільки помилок у тексті ?

Наближалась гроза. Дерева стояли тихо. Листочки не шелестіли. Сонце давно сховалось за хмарами. Потемніло небо. А он до сизої хмари піднявся білий голуб. Сміливо розправив крила поплив назустріч грозі. Мабуть, йому захотілося дізнатися, як починається гроза.

варіанти відповідей

немає

1

2

3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест