Виберіть рядок, у якому названо всі форми дієслова
Визначте речення, в якому вжито дієслово складеної форми майбутнього часу.
Закінчення -уть (-ють) у 3 особі множини мають обидва дієслова
У дієсловах неозначеної форми морфема ТИ (носиТИ, ходиТИ) - це
7. Помилку в написанні особового закінчення допущено у слові:
10. Усі дієслова доконаного виду у рядку
1. Дієсловами є всі слова рядка
12. Допущено помилку у правописі особових закінчень дієслів у рядку
Укажіть рядок, у якому всі дієслова належать
до II дієвідміни.
Знайдіть зображення правильного алгоритму знаходження І і ІІ дієвідміни
В усіх дієсловах на місті пропущених букв необхідно поставити И (Ї)
У формі 3 особи множини всі дієслова рядка
У якому рядку всі дієслова мають граматичне значення
1-ої особи однини
Літеру е (є) треба писати на місціпропуску в обох дієсловах дійсного способу у варіанті
Оберіть рядок дієслів доконаного виду простої форми майбутнього часу
Оберіть рядок дієслів І дієвідміни
визначити час, особу поданих дієслів поореш, прочитаєш,будеш бачити, учитимеш.
Яким членом речення є інфінітив у реченні
Лікар попросив пацієнта почекати.
Укажіть речення, в якому використані ДВА дієслова ДОКОНАНОГО виду.
Кава та пастух Калді
1. Одна із легенд про каву розповідає, що відкрив цю чудодійну рослину пастух, на ім'я Калді, а точніше, його тварини.
2. Якось пастух помітив, що його підопічні тварини, хтось розповідає, що то були кози, спробувавши плоди та листя однієї, невідомої йому, дикорослої рослини, ставали більш активними та працездатними.
3. Калді вирішив і собі скуштувати, щоб перевірити дію цих цікавих ягід, трохи схожих на вишню.
4. І відчув величезний прилив сил та бадьорості, і мало того, не захотів спати ще три дні.
За чим змінюються дієслова теперішнього часу?
За допомогою яких суфіксів творяться дієслова минулого часу?
З не- напишемо разом дієслова в рядку:
визначити час, особу поданих дієслів поореш, прочитаєш,будеш бачити, учитимеш.
Правильно визначено вид, час, особа і число дієслова в рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома