1. Лише форми дієслова записані в рядку
2. Виберіть рядок, у якому всі дієслова вжиті в ІІ особі множини
3. Виберіть рядок дієслів одного часу
4. Виберіть рядок дієслів дійсного способу
5. Дієслова лише доконаного виду записані в рядку
6. У якому рядку НЕ з усіма дієсловами пишеться разом?
7. У якому реченні слово НЕМАЄ пишеться разом?
8. Виберіть рядок дієслів І дієвідміни
9. Виберіть рядок дієслів, у яких на місці пропуску треба вставити літеру И
10. У якому з речень виділене дієслово є безособовим?
11. Виберіть рядок дієслів, у яких на місці пропуску пишеться м'який знак
12. Виберіть рядок дієслів, у яких під час зміни за особами відбувається чергування приголосних
13. Виберіть два речення, у яких дієслова одного способу вжито в значенні інших
14. Виберіть рядок з правильними відповідностями між дієсловами та їх особами й числами
Дієслова
1 слухаєш
2 читатимемо
3 жаліють
4 заперечуєте
Особи й числа
А перша особа множини
Б друга особа однини
В друга особа множини
Г третя особа множини
Д перша особа однини
15. Виберіть рядок правильних відповідностей між дієсловами та часовими формами, до яких вони належать
Дієслова
1 живу
2 буду жити
3 жила
4 проживу
Часові форми
А минулий час
Б майбутній час (проста форма)
В теперішній час
Г майбутній час (складна форма)
Д майбутній час (складена форма)
16. Виберіть рядок з правильними відповідностями між дієсловами та їх категоріями виду й часу
Дієслова
1 малює
2 замалював
3 змалює
4 малюватиме
Вид і час
А доконаний вид, минулий час
Б недоконаний вид, теперішній час
В недоконаний вид, майбутній час
Г доконаний вид, майбутній час
Д доконаний вид, теперішній час
17. Виберіть правильні відповідності між членом речення та виділеним інфінітивом
Виділені члени речення
1 підмет
2 додаток
3 означення
4 обставина
Приклад
А У мене не було можливості зателефонувати тобі.
Б Я тебе навчу любити й поважати батька-матір.
В Ти не спроможний зрозуміти всю велич дому.
Г Непростою наукою було нести любов до роду.
Д Ми на світ з'являємося жити і любити себе й людей.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома