З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-
ченій формі.
Відповідати на добро добром — справа кожного.
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-
ченій формі.
Ми в світ прийшли успадкувати славу, діла і думи, чесні мо-
золі...
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-
ченій формі.
Радість бачити й розуміти — то найкращий дар природи
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-
ченій формі.
Вчить мене Тарас вростати в землю
жилавим корінням
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-
ченій формі.
Мав кухоль звичку ходити по
воду, аж поки йому вуха не відбили.
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-
ченій формі.
Дурний любить вчити,
а розумний прагне вчитися
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-
ченій формі.
Вчасно схаменутися - закон виживання
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-
ченій формі.
Я до твоїх долонь вертаюся, мамо, читати наймудрішу книгу з книг
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозначеній формі.
Природне право людини - визволятися від гноблення і трудитися
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-
ченій формі.
Ці якості підкажуть, що можна, а чого не можна
робити або говорити в тій чи іншій ситуації.
Визначте, у якому рядку фразеологізми становлять синонімічний ряд;
З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозначеній формі.
Те саме друге “я”, яке благає вас вранці полежати в ліжку ще п’ять хвилин, хоча ви вже спізнюєтеся
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома