Дієслово.Синтаксична роль інфінитивів

Додано: 1 жовтня 2022
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 547 разів
12 запитань
Запитання 1

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-

ченій формі.

Відповідати на добро добром — справа кожного.

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

означення

обставина

Запитання 2

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-

ченій формі.

Ми в світ прийшли успадкувати славу, діла і думи, чесні мо-

золі...

варіанти відповідей

підмет 

присудок


 додаток 

означення


 обставина

Запитання 3

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-

ченій формі.

Радість бачити й розуміти — то найкращий дар природи

варіанти відповідей

підмет

присудок

означення

обставина

додаток

Запитання 4

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-

ченій формі.

Вчить мене Тарас вростати в землю

жилавим корінням

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

означення

обставина

Запитання 5

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-

ченій формі.

Мав кухоль звичку ходити по

воду, аж поки йому вуха не відбили.

варіанти відповідей

підмет

присудок

обставина

означення

додаток

Запитання 6

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-

ченій формі.

Дурний любить вчити,

а розумний прагне вчитися

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

означення

обставина

Запитання 7

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-

ченій формі.

Вчасно схаменутися - закон виживання

варіанти відповідей

підмет

присудок

обставина

означення

додаток

Запитання 8

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-

ченій формі.

Я до твоїх долонь вертаюся, мамо, читати наймудрішу книгу з книг

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

означення

обставина

Запитання 9

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозначеній формі.

Природне право людини - визволятися від гноблення і трудитися

варіанти відповідей

підмет

присудок

обставина

означення

додаток

Запитання 10

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозна-

ченій формі.

Ці якості підкажуть, що можна, а чого не можна

робити або говорити в тій чи іншій ситуації.

варіанти відповідей

підмет

присудок

означення

додаток

обставина

Запитання 11

Визначте, у якому рядку фразеологізми становлять синонімічний ряд;

варіанти відповідей

без вогню пекти, байки правити, багато брати на себе,

оповідати сон рябої кобили, боби розводити

зробити хибний крок, зорі знімати з неба

зронити сльозу, теревені правити,

міряти лозиною, на ногах не стояти

Запитання 12

З’ясуйте синтаксичну роль дієслів у неозначеній формі.

Те саме друге “я”, яке благає вас вранці полежати в ліжку ще п’ять хвилин, хоча ви вже спізнюєтеся

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

означення

обставина

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест