Результат свідомого засвоєння фактів, понять, законів, які складають основний зміст навчальної дисципліни
Основні документи, які розробляються на основі Державних стандартів
Змістові лінії програми Р.Шияна
Вимоги до добору навчального матеріалу у підручниках «Я досліджую світ»
Вибір та поєднання методів навчання залежить від
Словесні методи, які ефективні на уроках «Я досліджую світ»
Метод навчання, який передбачає послідовне розкриття змісту нового матеріалу у художньому та розмовному стилі мовлення
Метод навчання, який передбачає показ конкретних об'єктів, явищ, процесів у їх натуральному вигляді
Методи, при яких джерелами знань стають предмети та явища навколишнього життя або їх зображення, моделі
Форми організації навчання на уроці за кількістю учнів:
Критерії сучасного уроку ЯДС:
Основна ідея інтелект карт
Для гарантії ефективної роботи з інформацією в інтелект карті, її необхідно записувати
Основні завдання при роботі над проєктами
Теми проєктів з освітньої галузі «Соціальна та здоров'язбережувальна»
Роль вчителя при використанні методу проєктів
Діалогічна форма викладу і вивчення суспільствознавчого матеріалу називається
Види роботи із правилами, що подані у підручнику
Інтеграція – це процес
Результат інтеграції
Умови процесу інтеграції
Особливості навчальних занять «Я дослідую світ»
Завдання, які варто використовувати вчителеві на уроках ЯДС:
Результативний урок «ЯДС» неможливий без дотримання таких вимог до його організації:
Процес установлення зв’язків між структурними компонентами змісту освіти з метою формування цілісного уявлення про світ
Основна перевага методу «освітня подія (тема, ідея)»:
Основний недолік методу «освітня подія (тема, ідея)»
Навчання учнів з розділу «Добробут» дає можливість учням на практиці в реальних життєвих умовах застосувати свої знання щодо:
Процес пошуку невідомого, нових знань, один з видів пізнавальної діяльності людини
Відповіді на запитання «Що це? Яке воно?» відноситься до завдань дослідницького характеру:
Навчально-дослідницька діяльність передбачає наявність основних етапів:
Виберіть назви нетрадиційних форм інтегрованих уроків - уроки формування умінь і навичок:
Виберіть назви нетрадиційних форм інтегрованих уроків - уроки формування нових знань:
Які дії учнів передбачають дослідження-розпізнавання?
На які запитання треба відповісти, обираючи дослідження-пошук?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома