Диференційований залік з МН ОГ Соціальна та здоровязбережувальна

Додано: 29 травня 2023
Предмет: Я досліджую світ, 11 клас
Тест виконано: 260 разів
35 запитань
Запитання 1

Результат свідомого засвоєння фактів, понять, законів, які складають основний зміст навчальної дисципліни

        


варіанти відповідей

 уміння 

знання 

 навички 

компетентності

методи 

Запитання 2

Основні документи, які розробляються на основі Державних стандартів

          


варіанти відповідей

Базовий навчальний план

Типові освітні програми

Типові навчальні плани

Конспект уроку

Освітня програма

Інтелект карта

Запитання 3

Змістові лінії програми Р.Шияна

       


варіанти відповідей

«Здоров'я»

«Людина»

  «Людина серед людей»

«Безпека»

  «Дорожній рух»

 «Добробут»

«Будова людського тіла»

Запитання 4

Вимоги до добору навчального матеріалу у підручниках «Я досліджую світ»

варіанти відповідей

 науковість

 яскравість

 систематичність

 ступінь необхідності

  естетичність

  доступність

Запитання 5

Вибір та поєднання методів навчання залежить від

        


варіанти відповідей

 мети уроку

 бажання учнів

сукупності конкретних навчальних ситуацій

  змісту уроку

рівня засвоєння матеріалу 

Запитання 6

Словесні методи, які ефективні на уроках «Я досліджую світ»            

       


варіанти відповідей

  розповідь

пояснення

лекція

бесіда

спостереження

робота за підручником

навчальна дискусія

Запитання 7

Метод навчання, який передбачає послідовне розкриття змісту нового матеріалу у художньому та розмовному стилі мовлення

   


варіанти відповідей

Бесіда

 Розповідь

 Пояснення

Лекція

Робота за статтею підручника 

Запитання 8

Метод навчання, який передбачає показ конкретних об'єктів, явищ, процесів у їх натуральному вигляді

         


варіанти відповідей

ілюстрування

  демонстрування

спостереження

відеометод

Запитання 9

Методи, при яких джерелами знань стають предмети та явища навколишнього життя або їх зображення, моделі

      


варіанти відповідей

покази  

робота за підручником 

робота за ілюстраціями

наочні

 тренінги 

практичні

Запитання 10

Форми організації навчання на уроці за кількістю учнів:

     

варіанти відповідей

 індивідуальна      

 парна

 самостійна

 групова 

  скерована

колективна (фронтальна)

Запитання 11

Критерії сучасного уроку ЯДС:

        


варіанти відповідей

Забезпечення організаційної чіткості

 Можливості самореалізації учня

Відкриття нового

Наявність підручників

 Створення навчальної продукції

Наявність рівня навченості

Запитання 12

Основна ідея інтелект карт

      


варіанти відповідей

можливість цілісно оглянути тему дня чи тижня

оформленні думок та висновків у зручній формі

вказує на види діяльностей

вказує на очікувані результати.

Запитання 13

Для гарантії ефективної роботи з інформацією в інтелект карті, її необхідно записувати


варіанти відповідей

концентрично

 у формі деревоподібної схеми

 лінійно

у формі таблиці

Запитання 14

Основні завдання при роботі над проєктами

       

варіанти відповідей

визначити спікера при роботі в групі

підвищити мотивацію в отриманні додаткових знань

 зробити виставку учнівських робіт

  виявити переможця змагань

навчити здобувати знання самостійно

Запитання 15

Теми проєктів з освітньої галузі «Соціальна та здоров'язбережувальна»

        


варіанти відповідей

Дорожні знаки

Славетні українці

Винаходи людства

Рослини рідного краю

  Перелітні птахи

 Корисні речі для дому 

Запитання 16

Роль вчителя при використанні методу проєктів

     


варіанти відповідей

організатор пізнавальної дослідницької діяльності учнів

дає учням необхідну інформацію

координує процес роботи над проєктом

 презентує результат роботи

оформлює результати роботи учнів

Запитання 17

Діалогічна форма викладу і вивчення суспільствознавчого матеріалу називається 

          


варіанти відповідей

розповідь

 практична робота

бесіда

спостереження

демонстрування

Запитання 18

Види роботи із правилами, що подані у підручнику

      


варіанти відповідей

 Читання правила. Пояснення наслідків, якщо його не дотримуватися

Читання статті. Визначення правил, які можна скласти за її змістом

Читання правила. Перетворення його «навпаки»

 Аналіз ілюстрації підручника. Висновок про неправомірну поведінку героя 

Запитання 19

Інтеграція – це процес

  

варіанти відповідей

 взаємодії

об’єднання

диференціації

взаємовпливу

взаємопроникнення

розмежування

взаємозближення

Запитання 20

Результат інтеграції


варіанти відповідей

оновлення елементів системи освіти

зміна властивостей системи освіти

утворення нової цілісної системи освіти

 зміна зв’язків елементів системи освіти

Запитання 21

Умови процесу інтеграції

варіанти відповідей

 об’єкти дослідження однакові або досить близькі

 формування знань з кожного окремого предмету 

розв’язання проблеми диференційованим способом

 використовуються однакові або близькі методи дослідження

об’єкти пізнання підпорядковуються загальним закономірностям

Запитання 22

Особливості навчальних занять «Я дослідую світ»



варіанти відповідей

заняття структуровано за тематичними розділами

види діяльності учнів, які задовольняють природні потяги дитини до дослідництва

завдання репродуктивного характеру

завдання для формулювання висновків

 робота із засобами етнопедагогіки

завдання на конструювання

Запитання 23

Завдання, які варто використовувати вчителеві на уроках ЯДС:


варіанти відповідей

 «відшукай зайве»

 «знайди схоже і відмінне»

«прочитай і перекажи»

 «установи зв’язки»

«дай відповіді на запитання»

 «змоделюй»

Запитання 24

Результативний урок «ЯДС» неможливий без дотримання таких вимог до його організації:

 

 

варіанти відповідей

наявність кваліфікованого вчителя

наявність різновікової групи учнів

  одноманітні види діяльності

 наявність доброго підручника, ТЗН

 виділення головного і другорядного

наявність мотивації навчання

Запитання 25

Процес установлення зв’язків між структурними компонентами змісту освіти з метою фор­мування цілісного уявлення про світ


 

варіанти відповідей

 навчання 

інтеграція 

 викладання 

Запитання 26

Основна перевага методу «освітня подія (тема, ідея)»:


 

 

варіанти відповідей

створення продуктів проектної діяльності

групова робота

 засвоєння знань, які не передбачені програмою

Запитання 27

Основний недолік методу «освітня подія (тема, ідея)»


 

 

варіанти відповідей

розширення предметного змісту

непропорційність розподілу матеріалу між предметами

 формування мотивації до навчання

Запитання 28

Навчання учнів з розділу «Добробут» дає можливість учням на практиці в реальних життєвих умовах застосувати свої знання щодо:



 

варіанти відповідей

дотримання правил гігієни

використання енергії та енергозбереження

соціальної взаємодії

переробки побутового сміття та відходів

 розвитку суспільства

Запитання 29

Процес пошуку невідомого, нових знань, один з видів пізнавальної діяльності людини


 

варіанти відповідей

навчання

дослідження

проект

практика

Запитання 30

Відповіді на запитання «Що це? Яке воно?» відноситься до завдань дослідницького характеру:



варіанти відповідей

дослідження-розпізнавання

дослідження-спостереження

дослідження-пошук

Запитання 31

Навчально-дослідницька діяльність передбачає наявність основних етапів:


 

варіанти відповідей

формулювання проблеми

висунення гіпотез

вибір інформації з різних джерел

 підготовка здобутих ре­зультатів до аналізу

робота із засобами етнопедагогіки

 аналіз ілюстрацій

Запитання 32

Виберіть назви нетрадиційних форм інтегрованих уроків - уроки формування умінь і навичок:



варіанти відповідей

 уроки-експедиції (подорожі)

уроки з рольовою, діловою грою

уроки- інсценізації, побудовані на основі діяльнісного методу

уроки-діалоги

уроки-змагання

Запитання 33

Виберіть назви нетрадиційних форм інтегрованих уроків - уроки формування нових знань:


варіанти відповідей

уроки-експедиції (подорожі)

 уроки з рольовою, діловою грою

 уроки- інсценізації, побудовані на основі діяльнісного методу

уроки-змагання

залікові вікторини

Запитання 34

Які дії учнів передбачають дослідження-розпізнавання?


варіанти відповідей

обстеження за допо­могою органів чуття

 встановлення причинно-наслідкових зв’язків

порівняння з іншими предметами

встановлення часо­вої послідовності явищ

Запитання 35

На які запитання треба відповісти, обираючи дослідження-пошук?

варіанти відповідей

 Що це?

Як воно діє?

Від чого залежить?

Для чого призначене?

Із чим пов’язано?

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест