Дитина 18 місяців ревакцинована проти правця, дифтерії, кашлюку. Яку рекомендацію слід дати батькам у випадку підвищення температури тіла в дитини в поствакцинальному періоді?
В інфекційне відділення поступив підліток 15 років, хворий на дифтерію ротогорла. При огляді- температура тіла 37,50С, в ротогорлі – помірна гіперемія, незначне збільшення мигдаликів з нашаруваннями у вигляді точок, стрічок, які не зливаються між собою. Регіонарні лімфовузли помірно збільшені, неболючі. Вкажіть форму дифтерії.
В інфекційне відділення поступив підліток 16 років, хворий на дифтерію ротогорла. При огляді – підвищення температури тіла до 380С, застійна гіперемія ротогорла, на мигдаликах – щільні, гладкі нашарування, що покривають всю їхню поверхню. Регіонарні лімфовузли збільшені, малоболючі, розмірами до 2см. Вкажіть форму дифтерії.
В інфекційне відділення поступив підліток 18 років, хворий на дифтерію ротогорла. При огляді –підвищення температури тіла 38?С і вище, застійна гіперемія ротогорла, на мигдаликах – щільні, гладкі нашарування, що покривають всю їхню поверхню, поширюються на піднебінні дужки, язичок, м”яке піднебіння, задню стінку глотки з обох сторін. Регіонарні лімфовузли збільшені, болючі, розмірами до 2,5см. Вкажіть форму дифтерії:
В інфекційне відділення поступив підліток 14 років, хворий на дифтерію ротогорла. Захворювання розпочалося гостро з підвищення температури тіла 39-40?С і вище, вираженого синдрому інтоксикації. При огляді в ротогорлі – набряк мигдаликів, дужок, м”якого піднебіння, язичка, просвіт ротогорла різко звужений, нашарування щільні, товсті, складчасті, повторюють рельєф мигдаликів, поширюються на піднебінні дужки, м”яке піднебіння, язичок, тверде піднебіння. На 2-у добу виник набряк підшкірної клітковини до середини шиї. Вкажіть форму дифтерії:
В інфекційне відділення поступив підліток 14 років. Захворювання розпочалося гостро з підвищення температури тіла 39-40?С і вище, вираженого синдрому інтоксикації. При огляді в ротогорлі – набряк мигдаликів, дужок, м”якого піднебіння, язичка, просвіт ротогорла різко звужений, нашарування щільні, товсті, складчасті, повторюють рельєф мигдаликів, поширюються на піднебінні дужки, м”яке піднебіння, язичок, тверде піднебіння. На 2-у добу виявлено набряк підшкірної клітковини до ключиць. Вкажіть форму дифтерії:
В інфекційне відділення поступив підліток 18 років, хворий на дифтерію ротогорла. Захворювання розпочалося гостро з вираженого синдрому інтоксикації. При огляді в ротогорлі – набряк мигдаликів, дужок, м”якого піднебіння, язичка, просвіт ротогорла різко звужений, нашарування щільні, товсті, складчасті, повторюють рельєф мигдаликів, поширюються на піднебінні дужки, м”яке піднебіння, язичок, тверде піднебіння. На 2-у добу виявлено набряк підшкірної клітковини нижче ключиць. Вкажіть форму дифтерії:
Дитина віком 17 років хвора на дифтерію знаходиться в інфекційному відділенні. Що є вхідними воротами для збудника дифтерії:
Дитина віком 8 років хвора на дифтерію знаходиться в інфекційному відділенні. Вкажіть можливий шлях передачі збудника:
Дитині віком 7 років виставлений діагноз дифтерії. Вкажіть яким збудником викликається ця хвороба:
Хлопчик 7 років лікується в інфекційному відділенні. Діагноз дифтерія. Вкажіть в який період року відмічається найбільше число захворювань даною патологією:
Хлопчику віком 10 років виставлений діагноз дифтерії. Вкажіть можливе джерело інфекції:
Специфічна терапія при дифтерії:
Яке ускладнення захворювання найчастіше може обумовити летальний результат у дитини 3 років з встановленим діагнозом "дифтерія мигдаликів". Дитина проти дифтерії не щеплена.
Яка стадія не характерна для дифтерії дихальних шляхів :
В загальному аналізі крові при дифтерії не характерно:
Що необхідно ввести хворій дитині з діагнозом "Дифтерія" першочергово?
Вкажіть шлях введення першого етапу протидифтерійної сироватки за методом Безредки.
Вкажіть шлях введення другого етапу протидифтерійної сироватки за методом Безредки.
Вкажіть шлях введення третього етапу протидифтерійної сироватки за методом Безредки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома