За матеріалами ВШКОЛЕ уроки #63, #64 ( https://www.youtube.com/watch?v=j7-S_eoACTA&list=PLJpLIecpiPD_T-tr0_RgBFUOoSgIzr9X9&index=64&ab_channel=%D0%92%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%95 )
Обчисліть та оберіть правильні відповіді:
325,258 : 100 = ...;
25,215 : 100 = ...;
2,403 : 100 = ...;
0,07 : 100 = ...;
12,006 : 100 = ...;
302,027 : 100 = ...
Обчисліть та оберіть правильні відповіді:
325,258 : 0,01 = ...;
25,215 : 0,01 = ...;
2,403 : 0,01 = ...;
0,07 : 0,01 = ...;
12,006 : 0,01 = ...;
302,027 : 0,01 = ...
Обчисліть:
( 3,2 + 4,75 ) : 1,5 = ...
Обчисліть та оберіть правильні відповіді:
Встановіть відповідність між виразом (1 - 4) та його значенням (А - Д).
1) 84 : 0,35; А) 1,25;
2) 4,64 : 5,8; Б) 240;
3) 60 : 48; В) 24;
4) 2,8 : 0,56. Г) 0,8;
Д) 5.
Обчисліть значення виразу:
84 : 0,35 - 4,64 : 5,8 - 60 : 48 + 2,8 : 0,56 = ...
Розв'яжіть рівняння 10 : ( 18 - 100х ) = 2,5.
Укажіть найменше натуральне число більше від кореня рівняння.
Мотузу розрізали на дві частини. Довжина однієї частини 3,21м, а довжина іншої - у 3 рази менше від довжини першої частини. Якою була довжина мотузки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома