Потяг їхав з швидкістю 390 км/год. За скільки годин від подолає відстань 3900 км?
Власна швидкість катера 35 км/год, а швидкість течії річки 5 км/год. Яка швидкість катера за течією річки?
Власна швидкість катера 27 км/год, а швидкість течії річки 3 км/год. Яка швидкість катера проти течії річки?
Марійка та Іванко одночасно вийшли зі школи в різних напрямках. Марійка рухалась з швидкістю 3 км/год, а Іванко з швидкістю 4 км/год. На якій відстані живуть один від одного діти, якщо до школи їм потрібно йти 1 годину?
Відстань між двома містами становить 390км. З них одночасно виїхали назустріч один одному два автобуси і зустрілися через 3 год. Знайдіть швидкість другого автобуса, якщо швидкість першого з них 75 км/год.
Катер, власна швидкість якого 20 км/год, плив 6 год за течією річки, і 8 год проти течії річки. Яку відстань подолав катер за цей час, якщо швидкість течії річки дорівнює 4 км/год
За 7 годин автомобіль проїхав 525 км. Скільки кілометрів проїде він, рухаючись з тією самою швидкістю, за 11 годин?
З одного міста в одному напрямі одночасно виїхали два автомобілісти. Один з них рухався зі швидкістю 72 км/год, а другий - 86 км/год. Яка буде відстань між ними через 4 год після початку руху?
Складіть рівняння до задачі:
Батько із сином посадили 108 кущів помідорів, причому батько посадив у 2 рази більше, ніж син. Скільки кущів помідорів посадив син?
Складіть рівняння до задачі:
У султана було двогорбих верблюдів у 7 разів більше, ніж одногорбих. Скільки в султана було одногорбих верблюдів, якщо відомо, що їх на 156 менше, ніж двогорбих?
Складіть рівняння до задачі:
З вершини прямого кута проведено промінь так, що він ділить прямий кут на два кути, один з яких більший за другий на 20°. Знайдіть величину кожного з утворених кутів.
Складіть рівняння до задачі:
Порося П’ятачок, віслюк Іа та кенгуру Кенга подарували на день народження Вінні-Пуху 264 кг меду. П’ятачок подарував у 3 рази більше меду, ніж Кенга, Іа — у 2 рази більше, ніж Кенга. Скільки кілограмів меду подарував кожен із гостей?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома