Ділення різниці на число

Додано: 28 січня 2023
Предмет: Математика, 4 клас
Тест виконано: 3 рази
10 запитань
Запитання 1

Щоб поділити різницю на число, можна ...

варіанти відповідей

поділити на це число зменшуване й від’ємник, а потім відняти від першої частки другу.

поділити на це число зменшуване й від’ємник, а потім додати від першої частки другу.

помножити на це число зменшуване й від’ємник, а потім відняти від першого добутку другий.

Запитання 2

Обчисли двома способами.

(80 – 16) : 4 =

варіанти відповідей

(80 – 16) : 4 = 64 : 4 = 16

(80 – 16) : 4 = 80 : 4 – 16 : 4 = 20 – 4 = 16

(80 – 16) : 4 = 80 : 4 – 16 = 20 – 16 = 4

(80 – 16) : 4 = 80 : 4 + 16 : 4 = 20 + 4 = 24

Запитання 3

Обчисли двома способами.

(42 – 21) : 7 =

варіанти відповідей

(42 – 21) : 7 = 21 : 7 = 3

(42 – 21) : 7 = 42 : 7 – 21 : 7 = 6 – 3 = 3

(42 – 21) : 7 = 42 – 21 : 7 = 42 – 3 = 39

(42 – 21) : 7 = 42 : 7 + 21 : 7 = 6 + 3 = 9

Запитання 4

Обчисли двома способами.

(39 – 26) : 13 =

варіанти відповідей

(39 – 26) : 13 = 13 : 13 = 1

(39 – 26) : 13 = 39 : 13 – 26 : 13 = 3 – 2 = 1

(39 – 26) : 13 = 39 – 26 : 13 = 39 – 2 = 37

(39 – 26) : 13 = 39 : 13 + 26 : 13 = 3 + 2 = 5

Запитання 5

У яких випадках можна застосувати лише один спосіб обчислення?

(а – b) : c = а : c – b : c

Цю властивість можна застосовувати у випадках, коли і зменшуване, і від’ємник діляться на число без остачі.

Так, частку (87 – 32) : 5 можна обчислити лише одним способом.


варіанти відповідей

(61 – 33) : 14 =

(85 – 5) : 5 =

(98 – 65) : 3 =

(150 – 50) : 100 =

(111 – 31) : 2 =

(500 – 50) : 10 =

Запитання 6

199 учнів поїхали на екскурсію. У п’яти невеликих автобусах розмістилося по 20 учнів у кожному. 27 Решта учнів розмістилися в більших автобусах, по 33 учні в кожному. Скільки було великих автобусів?

варіанти відповідей

було 3 великих автобусів.

було 2 великих автобуси.

було 4 великих автобусів.

Запитання 7

Знайди значення виразів двома способами.

(125 – 100) : 5 =

варіанти відповідей

(125 – 100) : 5 = 25 : 5 = 5

(125 – 100) : 5 = 125 : 5 – 100 : 5 = 25 – 20 = 5

(125 – 100) : 5 = 125 – 100 : 5 = 125 – 20 = 105

(125 – 100) : 5 = 125 : 5 + 100 : 5 = 25 + 20 = 45

Запитання 8

Знайди значення виразів двома способами.

(90 – 27) : 3 =

варіанти відповідей

(90 – 27) : З = 63 : 3 = 21

(90 – 27) : 3 = 90 : 3 – 27 : 3 = 30 – 9 = 21

(90 – 27) : 3 = 90 : 3 – 27 = 30 – 27 = 3

(90 – 27) : 3 = 90 : 3 + 27 : 3 = 30 + 9 = 39

Запитання 9

Знайди значення виразів двома способами.

256 – 124) : 4 =

варіанти відповідей

(256 – 124) : 4 = 132 : 4 = 33

(256 – 124) : 4 = 256 : 4 – 124 : 4 = 64 – 31 = 33

(256 – 124) : 4 = 256 – 124 : 4 = 254 – 31 = 223

(256 – 124) : 4 = 256 : 4 + 124 : 4 = 64 + 31 = 94

Запитання 10

У магазин привезли 12 коробок зефіру, по 5 кг у кожній, та кілька коробок халви, по 7 кг у кожній. Усього привезли 109 кг солодощів. Скільки коробок халви привезли в магазин?

варіанти відповідей

 в магазин привезли 5 коробок халви.

 в магазин привезли 4 коробки халви.

 в магазин привезли 6 коробок халви.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест