Доба Відродження. Особливості італійського Відродження, його етапи і представники

Додано: 30 вересня
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
19 запитань
Запитання 1

1. Батьківщиною Відродження є:

варіанти відповідей

а) Франція

б)Англія

в)Італія

г)Греція

Запитання 2

2."Відродження" означає:

варіанти відповідей

а) повернення до ідеалів Античності

б) створення нової держави в Європі


в) започаткування нових свят

г) відкриття нового театрального сезону

Запитання 3

3.Гуманізм як новий світогляд Відродження визначає найвищою цінністю:

варіанти відповідей

а) могутність церкви, ії безмежну владу над людиною

б) людину, її красу і гідність, силу розуму і волю, невичерпні можливості

в)силу держави, спостереження за життям кожного громадянина

Запитання 4

5.У італійському Відродженні виделяють наступні етапи:

варіанти відповідей

а) сицилійське Відродження, римське Відродження, тосканське Відродження

б)дантовський період, петрарківський період, кампанеллівський період

в) Предренесанс, раннє Відродження, високе Відродження, пізнє Відродження

Запитання 5

Який був ідеал людини доби Відродження?


варіанти відповідей

а) людина одухотворена, заглиблена у філософію, думки, самотня

б) людина земна, гармонійна, розвинена, енергійна, діяльна

в)людина, що любить читати і фантазувати, мріє про кращу долю

г) людина, що любить подорожувати, вірить у фатум

Запитання 6

6.Що означає "гуманізм", у перекладі з латини?

варіанти відповідей

а)земний

б) доступний

в) людський

Запитання 7

7.Який вислів можна вважати гаслом доби Відродження?

варіанти відповідей

а) "Увесь світ-театр, а люди в ньому - актори"

б) "Бути чи не бути - ось в чому питання"

в)"Який довершений витвір - людина"

Запитання 8

7.Гуманізм- це:

варіанти відповідей

а) система поглядів на людину як на істоту, від якої нічого не залежить

б) течія західноєвропейської культури доби Відродження, спрямована на утвердження поваги до гідності і розуму людини

б) система ідей і поглядів на людину як найвищу цінність

в) зображення людини у незвичайних обставинах

Запитання 9

9.Біля витоків доби Відродження в літературі стояв:

варіанти відповідей

а) Данте Аліг'єрі

б) Генріх Гейне

в) Франческа Петрарка

Запитання 10

10.Яке з тверджень суперечить ідеям Відродження та гуманізму:

варіанти відповідей

а) людина - найвища цінність, найкраще творіння

б) повага до людської гідності

в) доля людини визначена Богом, і вона не може іїї змінити, повінна дотримуватися аскетизму

г) кожна людина повинна всебічно розвиватися

Запитання 11

11. Хто є яскравими титанами-письменниками доби Відродження?

варіанти відповідей

а) Данте Аліг'єрі, Омар Хайям, Публій, Вергілій, Марон

б) Франческа Петрарка, Мігель Сервантес, Вільям Шекспір

в) Горацій, Ду Фу. Сапфо, Софокл

Запитання 12

12.Яка з літературних пам'яток не належить добі Відродження?

варіанти відповідей

а) Ф.Петрарка "Книга пісень"

б) "Пісня про Роланда"

в) Дж.Бокаччо "Декамерон"

г) Ф.Рабле "Гаргантюа і Пантагрюель"

Запитання 13

13.Раннім Відродженням називать період:

варіанти відповідей

а) ХІV- XV ст

б)XVI- XVII ст

в)XV-XVI ст.

г)XVII-XVIII ст.

Запитання 14

14. Автор "Божественной комедії", один із творців італійської мови - це:

варіанти відповідей

а) Данте Аліг'єрі

б) Джовані Бокаччо

в) Франческа Петрарка

г)Роджер Бекон

Запитання 15

17. Позначте художників доби Ренесансу:

варіанти відповідей

а) Донателло

б)Мікеланджело

в) Шарль Морен

г) Рафаель

д) Боттічеллі

е)Пабло Пікассо

ж)Тиціан

Запитання 16

18.Леонардо да Вінчі є автором яких двох творів?

варіанти відповідей

а)"Таємна вечеря"

б) "Давид"

в) "Джоконда"

г) "Мойсей"

Запитання 17

22. Доба Ренесансу прийшла на зміну:

варіанти відповідей

а) античності

б) класицизму

в) середньовіччя

г) просвітництва

Запитання 18

23. Після Італії в яких країнах поширилось Відродження?

варіанти відповідей

а) США

б) Німеччина

в) Англія

г) Франція

Запитання 19

24.Хронологічні межі доби Відродження:

варіанти відповідей

а) V-XVI ст.

б) XIV-XVII ст.

в XV- XVI ст.

г) XII- XVII ст.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест