Діагностувальна робота №5 за темою "Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100"

Додано: 30 січня
Предмет: Математика, 2 клас
12 запитань
Запитання 1

Знайди значення виразу 56 − (17 + 13) + 5 =

варіанти відповідей

31;

41;

51.

Запитання 2

Вибери вираз, який має найменше значення.

варіанти відповідей

68 + 32;

75 − 6;

37 + 8;

41 − 9.

Запитання 3

Вибери вираз, який має найбільше значення.

варіанти відповідей

68 + 32;

75 − 6;


37 + 8;

41 − 9.

Запитання 4

При обчисленні виразу 29 + 4, отримаємо:

варіанти відповідей

33;

53;

43;

Запитання 5

Якщо зменшуване дорівнює 27, а різниця 7. Чому дорівнює від'ємник?

варіанти відповідей

34;

19;

20;

15.

Запитання 6

Знайди невідомий компонент дії додавання у виразі

_ + 12 = 44.

варіанти відповідей

32;

12;

22;

56.

Запитання 7

Чому дорівнює значення виразу b + 7, якщо b = 14.

варіанти відповідей

12;

31;

21;

11.

Запитання 8

Розв'яжи задачу.

 У пеналі 2 ручки. Це на 10 менше, ніж олівців. Скільки олівців у пеналі?

варіанти відповідей

2;

12;

11;

10.

Запитання 9

Який вираз буде розв'язанням задачі?

У 1-му класі 20 учнів, а у другому - на 9 учнів більше.

Скільки учнів у першому та другому класі разом?


варіанти відповідей

20 + (20 + 9) = 49 (уч.);

(20 + 9 ) − 20 = 9 (уч.).

Запитання 10

Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною 4 см.

варіанти відповідей

24 см;

16 см;

20 см.

Запитання 11

Знайди периметр прямокутника, у якого довжина 3 см, ширина - 2 см.

варіанти відповідей

Р = 3 см + 2 см + 3 см + 2 см = 10 см;

Р = 3 см + 2 см + 3 см = 8 см;

Р = 3 см + 2 см = 5 см.

Запитання 12

Який час показує годинник, якщо триває перша половина доби; якщо триває друга половина доби?

варіанти відповідей

12:00;

1:00;

13:00;

23:00.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест