При медсестринському обстеженнi хворого на лусочковий лишай медична сестра використала методику, притаманну данiй патологiї. Вкажiть методику, яку застосувала медична сестра:
До сiмейної медичної сестри звернувся пацiєнт 70-ти рокiв з неоперабельною формою раку легень, який запитав чи можна йому провести евтаназiю, оскiльки знає, що вiн безнадiйно хворий. Медична сестра вiдповiла, що в Українi евтаназiя:
В мiську лiкарнюпоступила жiнка 45- ти рокiв з приводу гiпертонiчної хвороби. Медична сестра збирає медсестринський анамнез i проводить об’єктивне обстеження пацiєнта. Який це етап медсестринського процесу?
Пiд час переливання кровi на кожнi 500 мл кровi донора медсестра вводила по 10 мл 10% розчину хлористого кальцiю. Яка потенцiйна проблема попереджалася?
До приймального вiддiлення машиною швидкої допомоги доставлено пацiєнта з шлунково-кишковою кровотечею. Три години тому було блювання у виглядi ”кавової гущi”. Суб’єктивно: почуває себе задовiльно, може рухатись самостiйно. Як транспортувати пацiєнта до вiддiлення стацiонару?
До лiкаря звернувся хворий з рiзаною раноюпередньої поверхнi передплiччя, з якої витiкає темно-червона кров. Що повинна виконати медична сестра за призначенням лiкаря для тимчасової зупинки кровотечi?
При проведеннi ранкового туалету в лiкарнянiй палатi медична сестра проводила пiдмивання 2-х рiчної дiвчинки в напрямку вiд лона до анального отвору. Якою анатомiчною особливiстю сечовивiдних шляхiв можна пояснити дiї медсестри?
У хворого гостра масивна крововтрата. Об’єктивно: свiдомiсть збережена, хворий блiдий, шкiра вкрита потом, пульс ниткоподiбний, АТ- 100/60 мм рт.ст., дихання поверхневе, з частотою24/хв. Вкажiть ускладнення, яке виникло внаслiдок кровотечi:
Ви проводите догляд за хворим, якому проводиться лiкувальна iммобiлiзацiя нижньої кiнцiвки циркулярною гiпсовою пов’язкою. Вранцi хворий висловлює скарги на сильнi болi у нозi. Пiд час огляду: пальцi загiпсованої кiнцiвки синюшнi, набряклi, їх чутливiсть знижена. Якими мають бути дiї медсестри?
Медична сестра повинна вiдключити систему пiсля введення iнфузiйних розчинiв пацiєнту. Для цього необхiдно в першу чергу
Пiд час проведення передстерилiзацiйної обробки iнструментiв медична сестра ЦСВ приготувала реактив бензидину та нанесла 3 краплi на пiдготовленi iнструменти. Що визначає медична сестра за допомогою даної проби?
Пiд час пiдмивання пацiєнтки з надмiрноювагою, медична сестра виявила гiперемiюу дiлянцi пахових складок. Подальша тактика медичної сестри пiд час догляду за пацiєнткою передбачає:
У пацiєнта виражена задишка. При обстеженнi дiагностували наявнiсть рiдини в плевральнiй порожнинi. До якого втручання повинна пiдготувати пацiєнта медична сестра?
Ви оглядаєте потерпiлого з вогнепальною раною правого стегна. Локально: в ранi видно осколки стегнової кiстки, рана кровоточить пульсуючим струменем. Вашi першочерговi дiї:
Медична сестра готує набiр iнструментiв. Вкажiть за допомогою якого iнструмента проводять iнструментальну ревiзiю порожнини матки:
У хiрургiчному вiддiленнi пацiєнту 50- ти рокiв з виразковою хворобою шлунку, ускладненою кровотечею, проведено гемотрансфузiю. Яке лабораторне обстеження необхiдно планувати на наступний день?
При обстеженнi пацiєнта сестрою медичною були виявленi наступнi симптоми: полiурiя, спрага, полiдипсiя, полiфагiя, свербiж шкiри. Про яке захворювання слiд думати?
У хворого на виразкову хворобу шлунка пiсля фiзичного напруження раптово з’явився ”кинджальний” бiль у верхнiх вiддiлах живота, напруження м’язiв передньої черевної стiнки, швидке погiршення загального стану, позитивний симптом Щоткiна-Блюмберга. Яке ускладнення виразкової хвороби шлунка найбiльш iмовiрне?
У хiрургiчному вiддiленнi лiкується пацiєнт з приводу виразкової хвороби 12- палої кишки. Ввечерi вiн поскаржився на слабкiсть, нудоту. При оглядi блiдий, вкритий холодним потом. Пульс частий, слабкого наповнення i напруження, АТ80/60 мм рт.ст. Вкажiть дiї медичної сестри:
Оптимальний час для проведення премедикації хворому перед плановим оперативним втручанням?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома