Доказування: загальні положення

Додано: 19 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 411 разів
10 запитань
Запитання 1

Що НЕ є юридичною властивістю доказів?

варіанти відповідей

належність

доступність

достатність

допустимість

Запитання 2

Що таке "предмет доказування"?

варіанти відповідей

коло обставин, що необхідно встановити в кожному кримінальному провадженні

кількість доказів, що є необхідною в кожному кримінальному провадженні

одна з властивостей доказів

процедура розслідування і судового розгляду

Запитання 3

Відповідно до КПК предмет доказування є розширеним стосовно:

варіанти відповідей

народних депутатів

дипломатів і консулів

неповнолітніх та психічно хворих осіб

працівників правоохоронних органів

Запитання 4

Доказ вважається недопустимим, якщо він:

варіанти відповідей

не має відношення до даного кримінального провадження

отриманий та/або закріплений з порушеннями законодавства

містить не достовірну інформацію, а припущення

недостатній для встановлення обставин предмету доказування

Запитання 5

Що НЕ є джерелом доказу у провадженнях щодо злочинів?

варіанти відповідей

речові докази

пояснення особи, яка була очевидцем події злочину

показання потерпілого 

протокол огляду місця події

Запитання 6

«Правило плодів отруєного дерева» в кримінальному процесі передбачає, що:

варіанти відповідей

недопустимими є докази отримані з істотним порушенням прав і свобод людини

усі докази мають бути взаємопов'язаними та випливати один із одного

недопустимими є будь-які докази, здобуті завдяки інформації, отриманій внаслідок істотного порушення прав та свобод людини

це правило властиве англосаксонській правовій сім'ї і в Україні не застосовується

Запитання 7

Який з перелічених доказів суд не вправі покласти в основу вироку про визнання особи винною у злочині, передбаченому ч. 2 ст. 115 КПК (убивство за обтяжуючих обставин)?

варіанти відповідей

результати допиту обвинуваченого проведеного без попереднього дозволу слідчого судді на проведення допиту

результати допиту обвинуваченого, проведеного без участі захисника

речові докази, стосовно яких захисник подав клопотання про визнання їх недопустимими

докази, належність яких оспорюється стороною обвинувачення

Запитання 8

У якій з перелічених ситуацій суд зобов*язаний визнати доказ недопустимим незалежно від власної позиції щодо істотності допущеного порушення?

варіанти відповідей

свідку не було роз*яснено право не свідчити проти обвинуваченого, який є його близьким родичем

протокол огляду місця події не містить підпису одного з понятих

показання обвинуваченого в суді кардинально відрізняються від його показань на стадії досудового розслідування

всупереч загальному правилу про заборону проведення слідчих дій вночі, обшук було завершено після 23.00, про що зазначено в протоколі обшуку

Запитання 9

Питання про недопустимість доказу вирішується наступним чином:

варіанти відповідей

суд вирішує це питання виключно у нарадчій кімнаті при постановленні вироку

суд вирішує питання недопустимості у нарадчій кімнаті при постановленні вироку, але у випадку встановлення очевидної недопустимості доказу він може вирішити це питання до виходу в нарадчу кімнату для постановлення вироку

це питання вирішується за взаємною домовленістю сторін

питання допустимості доказів захисту вирішує сторона обвинувачення, а доказів сторони обвинувачення – сторона захисту, про що сторони інформують суд

Запитання 10

У якій ситуації відомості про попередні кримінальні правопорушення обвинуваченого НЕ можуть бути використана для доведення його винуватості у кримінальному провадженні, що розглядається судом?

варіанти відповідей

коли сторони погоджуються, щоб ці докази були визнані допустимими

коли вони подаються для доказування того, що обвинувачений мав можливість, підготовку, обізнаність, потрібні для вчинення ним відповідного кримінального правопорушення

коли вони подаються для доведення, що обвинувачений не міг помилитися щодо обставин, за яких він вчинив відповідне кримінальне правопорушення

за загальним правилом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест