Домашня робота від 30 березня

Додано: 29 березня
Предмет: Математика, 4 клас
9 запитань
Запитання 1

Скількома способами з торбинки, у якій міститься 4 хустинки різних кольорів, можна дістати 2 хустинки?

варіанти відповідей

7

3

6

2

Запитання 2

За місяць тато прочитав три цікаві книжки. Перша з них містить 866 сторінок, друга — 509 сторінок. Скільки сторінок містить третя книга, якщо разом у трьох книжках 1981 сторінка? 

варіанти відповідей

600

560

606

1375 

Запитання 3

Для приготування 2010 грамів пюре бабуся взяла 1720 грамів вареної картоплі, 230 грамів молока та вершкове масло. Скільки грамів вершкового масла взяла бабуся?

варіанти відповідей

45

60

32

68

Запитання 4

Загальна маса бурого ведмедя, рисі та лисиці — 327 кілограмів. Маса бурого ведмедя і рисі — 320 кг, а бурого ведмедя і лисиці — 307 кг. Яка маса бурого ведмедя?

варіанти відповідей

7

30

250

300

Запитання 5

У дуплі — 200 джмелів, а у вулику 50 000 бджіл. Скільки мурашок у мурашнику, якщо їх на 200 000 більше, ніж разом джмелів у дуплі та бджіл у вулику?

варіанти відповідей

50 200 

250 300

250 200

220 900

Запитання 6

За день корова може випити 200 літрів води, а кінь — 50 літрів. На скільки літрів води більше може випити за 5 днів корова, ніж за тиждень кінь?

варіанти відповідей

600

350

634

650

Запитання 7

Одна корова за рік може дати 5000 л молока, а одна коза — 400 л. Скільки літрів молока можуть дати за рік 4 такі корови і 3 такі кози?

варіанти відповідей

23566

21 200

21 3200

22 200

Запитання 8

Склодув за зміну видуває 250 ялинкових іграшок, а його учень — 50. За скільки змін вони видують 1500 ялинкових іграшок, якщо працюватимуть разом?

варіанти відповідей

5

23

51

15

Запитання 9

Два автобуси виїхали назустріч один одному із двох різних міст, відстань між якими 300 км. Швидкість першого становила 54 км/год. З якою швидкістю їхав другий автобус, якщо через 2 год після виїзду відстань між ними становила 90 км?

варіанти відповідей

21

51

76

32

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест