Домедична допомога в умовах бою. Протокол ТССС. Надання допомоги на етапі тактичних умов. Алгоритм MARCH

Додано: 18 грудня
Предмет: Захист України, 10 клас
17 запитань
Запитання 1

Протокол ТССС - це

варіанти відповідей

протокол направлений на виконання тактичної задачі

допомога пораненим в умовах бойових дій

виконання військового обов`язку

протокол надання допомоги ЕМД

Запитання 2

Мета протоколу ТССС:

варіанти відповідей

виконання військового обов`язку

навчання військових медицини

підвищення шансів виживання поранених військових під час бойових дій

Запитання 3

Причини смертей на полі бою:

варіанти відповідей

Непрохідність верхніх дихальних шляхів

Переломи кінцівок

Масивні кровотечі

Напружений пневмоторакс

Запитання 4

На полі бою відповідно до причин смертей треба вміти застосовувати найпростіші прийоми домедичної допомоги:

варіанти відповідей

Зупинити масивну кровотечу

Відновити прохідність верхніх дихальних шляхів

Зменшити наслідки пневмотораксу

Запитання 5

Які є етапи надання допомоги пораненим в умовах бою?

варіанти відповідей

Допомога під вогнем (червона зона) — (СUF, Care Under Fire);

Допомога під час тактичної евакуації (зелена зона) — (TEC, Tactical Evacuation Care)

Тактична допомога пораненим в умовах бойових дій» (англ. Tactical Combat Casualty Care, ТССС),


Допомога в тактичних умовах — секторі укриття (жовта зона) — (TFC, Tactical Field Care


Запитання 6

Основне завдання бійців в червоній зоні:

варіанти відповідей

Подолати вогонь супротивника

Евакуювати поранених

Надання повної медичної допомоги поранених

Запитання 7

Які дві основні дії включає в себе допомога в червоній зоні

варіанти відповідей

Повне надання домедичної допомоги пораненому

Зупинка масивної кровотечі шляхом накладання турнікету

Якнайшвидше переміщення пораненого в зону укриття

Огляд тіла пораненого на травми

Запитання 8

Способи переміщення поранених у чероній зоні:

варіанти відповідей

З дозволу командира (низький профіль) самостійне приміщенні пораненого, кладучи його не встигну а вільної ногою і ліктем відштовхуючись і пересуваючись

(середній профіль) переміщення пораненого двома бійцями, сдаючи по різні боки і тримаючи у пораненого за лямки бронежилета

(високий профіль) за допомогою трьох бійців, які беруть пораненого попід пахи, а руками навхрест за пояс. Третій військовий підтримує ноги

Запитання 9

Другий етап надання медичної допомоги - це

варіанти відповідей

Червона зона -допомога під вогнем

зелена зона - допомога під час тактичної евакуації 

жовта зона - надання допопоги в тактичних умовах

Запитання 10

За алгоритмом MARCH – Hipothermia - це:

варіанти відповідей

Масивна провотеча

Дихальні шляхи

Переохолодження

Кровообіг

Дихання

Запитання 11

За алгоритмом MARCH – Circulation - це:

варіанти відповідей

Кровообіг

Дихання

Переохолодження

Дихальні шляхи

МАсивна кровотеча

Запитання 12

За алгоритмом MARCH – Respiration - це:

варіанти відповідей

Кровообіг.


Дихальні шляхи

Масивна кровотеча

Дихання

Переохолодження

Запитання 13

За алгоритмом MARCH – Airways - це:

варіанти відповідей

Дихання

Переохолодження

Масивна кровотеча

Кровообіг

Дихальні шляхи

Запитання 14

За алгоритмом MARCH – Massive Bleeding - це:

варіанти відповідей

Кровообіг

Масивна кровотеча

Дихальні шляхи

Переохолодження

Циркуляція

Запитання 15

Допомогти постраждалому зайняти зручне положення для дихання. Застосувати носоглоткову трубку. Висунути нижню щелепу. Все це слід зробити у разі - :

варіанти відповідей

Розвитку напруженого пневмотораксу

Масивної кровотечі

Відриву кінцівок

Непрохідності дихальних шляхів

Запитання 16

Алгоритм MARCH включає в себе:

варіанти відповідей

Масивна кровотеча

непрохідність дихальних шляхів

перелом кінцівок

напружений пневматоракс

кровообіг

наявність черепно-мозгових травм (гіпотермія)

Запитання 17

При проникаючому пораненні грудної клітини повітря проникає всередину, викликаючи стан здавленя і злипанння легенів. Цей стан називається

варіанти відповідей

Пневмоторакс

Задишка

Гемоторакс

Крововилив

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест