Дмитро навчається в 10 класі і вже через рік перед ним постане нелегке питання вибору професії. Він вирішує добре розібратися в питаннях профорієнтації та створити покрокову інструкцію для професійного самовизначення.
На першому кроці Дмитро планує краще збагнути свої професійні нахили. Як ти вважаєш, які питання краще поставити для цього перед собою?
Надай Дмитру пораду щодо наступного кроку на шляху професійного самовизначення.
На третьому кроці Дмитро вирішує з’ясувати який існує попит на професії, які він відібрав для себе. Надай пораду, як це можна зробити.
Дмитро відвідав центр зайнятості, де отримав вичерпну інформацію стосовно динаміки попиту на професії, якими він зацікавився. Також "погуглив" сайти з пошуку роботи. Надай пораду, який крок краще зробити далі.
Дмитро обрав собі професію та навчальний заклад, але через деякий час почав вагатися: чи не помилився у своєму виборі. Як ти вважаєш, що краще порадити в такому випадку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома