Доповни речення прийменником, враховуючи правила милозвучності: ___ лісі стояв гамір, пахло квітами.
___ її приїздом якось повеселіла хата.
___ очах його світилася надія.
Велике значення ___ формуванні характеру має самовиховання.
Олена зустрілася ___ артистами театру.
Тихович разом ___ сходом сонця зірвався на рівні ноги.
Не спитавши броду - не сунься ___ воду.
Він сміявся ___ хвилини радості й любові.
Гнат запріг коні й так їх гнав ___ села, що вони зі шкури вилазили.
___ присмерку літають ластівки так низько.
Максиме, я бачу світло ___ твоїх очах.
___ школи на майдан вивалила дітвора.
Десь ___ хлібах кричав перепел.
___ Антактиді працюють наукові експедиції.
Нас привітали ___ святом.
___ вікна крізь різноколірні шибки ллється світло.
___ шовку виготовили вітрила.
___ саду співали Ольга й Андрій.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома