Допуски, посадки та технічні вимірювання

Додано: 10 жовтня 2022
Предмет:
Тест виконано: 582 рази
12 запитань
Запитання 1

1. Дійсна поверхня – це

варіанти відповідей

А) поверхня заданої геометричної форми, яка не має відхилень форми (визначена кресленням)

Б) поверхня заданої геометричної форми, яка не має відхилень від форми (одержана в процесі виготовлення деталі)

В) поверхня, яка обмежує деталь і відокремлює її від навколишнього середовища (одержана в процесі виготовлення деталі)

Г) поверхня, яка обмежує деталь і відокремлює її від навколишнього середовища (визначена кресленням).

Запитання 2

2. Реальна поверхня - це

варіанти відповідей

А) поверхня, що обмежує деталь і відокремлює її від навколишнього середовища

Б) поверхня ідеальна, форма якої задана кресленням

В) поверхня, що має форму номінальної і розташована поза матеріалом деталі

Г) лінія перетину поверхні з площиною

Запитання 3

3. Хвилястість - це

варіанти відповідей

А) комплексний показник відхилень плоских поверхонь

Б) одиничний показник відхилень плоских поверхонь

В) пряма, яка дотикається до реального профілю

Г) сукупність періодичних виступів і западин, у яких відстань між сусідніми

виступами чи западинами перевищує базову довжину


Запитання 4

4. Розшифруйте позначення стандарту ДСТУ

варіанти відповідей

А) Державний стандарт України, прийнятий Міждержавною Радою

Б) Державні стандарти, через які впроваджено стандарти Міжнародної організації із стандартизації

В) Державні стандарти України, затверджені Держстандартом України

Г) Державні стандарти затверджені Мінбудархітектури України

Запитання 5

5. Точність обробки – це

варіанти відповідей

А) різниця між дійсним і номінальним значенням параметру

Б) міра відповідності дійсних значень геометричних параметрів їх номінальним

значенням

В) міра відповідності значень дійсних параметрів їх номінальним значенням

Г) відсутність грубих похибок

Запитання 6

6.За різновидом тертя, що виникає між поверхнями тертя рухомої опори

(підшипника), підшипники поділяються на 

варіанти відповідей

А) підшипники кочення і підшипники ковзання

Б) підшипники одно-, дво-, і багаторядні 

В) підшипники кулькові і голчасті

Г) підшипники радіальні і радіально-упорні

Запитання 7

7. Шорсткість – це

варіанти відповідей

А) комплексний показник відхилень плоских поверхонь

Б) одиничний показник відхилень плоских поверхонь

В) сукупність нерівностей профілю поверхні з відносно малими кроками в межах базової довжини 

Г) сукупність періодичних виступів і западин, у яких відстань між сусідніми виступами чи западинами перевищує базову довжину

Запитання 8

8. Рухомі з’єднання – це з’єднання 

варіанти відповідей

А) що рухаються у процесі роботи механізму

Б) в процесі роботи яких отвір і вал відносно не переміщуються, що

забезпечується гарантованим натягом чи застосуванням додаткових деталей

В) в яких центрування деталей забезпечується наявністю невеликих зазорів чи натягів, а взаємне переміщення обмежується додатковими деталями

Г) з вільним взаємним переміщенням деталей, які мають гарантований зазор

Запитання 9

 9. Допуск -це

варіанти відповідей

А) різниця між найбільшим і найменшим граничними розмірами 

Б) різниця між найменшим і найбільшим розмірами 

В) середній діапазон номінальних розмірів

Г) це різниця між номінальним та дійсним розмірами.


Запитання 10

10. Які бувають посадки?


варіанти відповідей

А) з зазором, з натягом, перехідні;


Б) не перехідні з натягом, не перехідні з зазором;


В) перехідні із зазором, перехідні з натягом


Г) усі відповіді вірні

Запитання 11

11. Як позначають поля допусків?

варіанти відповідей

А) буквою основного відхилення та номером квалітету;

Б) числовим значенням поля допуску;


В) буквою основного квалітету та відхиленням.


Запитання 12

12.Відхилення -це

варіанти відповідей

А) це різниця між номінальним та дійсним розмірами.


Б) величина, зворотна точності.

В) алгебраїчна різниця між розмірами дійсним (або граничним) і відповідним номінальним.

Г) Усі відповіді вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест