Дослідження перебігу процесів у живій природі

Додано: 21 лютого 2023
Предмет: Природничі науки, 5 клас
Тест виконано: 245 разів
11 запитань
Запитання 1

Відтворення певних природних явищ у штуч­но створених умовах з метою їх дослідження і встановлення причинно-наслідкових зв'язків між ними - це

варіанти відповідей

спостереження

експеремент

дослідження

дослід

Запитання 2

Яка рідина випаровуватиметься швидше за інші?

варіанти відповідей

олія

холодна вода

віск

гарячий спирт

Запитання 3

Яка частина насінини квасолі є "сховищем" для зберігання поживних речовин:

варіанти відповідей

корінець

брунечка

насіннєва шкірка

сім'ядоля

Запитання 4

Із якої частини насінини формується пагін проростка?

варіанти відповідей

сім'ядолі

корінця

брунечки

насіннєвої шкірки

Запитання 5

Яка умова НЕ є необхідною для проростання насіння більшості видів рослин?

варіанти відповідей

світло

тепло

повітря

волога

Запитання 6

З якого зразка рідина випарується швидше?

варіанти відповідей

Зі зразка 1

Зі зразка 2

Запитання 7

Яка частина будови насінини позначена цифрою 1:

варіанти відповідей

зародковий корінець

зародкова брунька

насіннєва шкірка

сім'ядоля

Запитання 8

Обери всі правильні твердження 

варіанти відповідей

чим більша площа поверхні, тим швидше відбувається випаровування

мокра сукня висохне швидше за безвітряної погоди, аніж на вітрі

чим товстішим шаром наносити фарбу, тим швидше вона висохне

для виготовлення змащувальних матеріалів підбирають речовини, які дуже повіль­но випаровуються 

Запитання 9

Гіпотеза - це

варіанти відповідей

припущення

заперечення

висновки

мета

Запитання 10

Цифрою 1 на зображені позначено

варіанти відповідей

сім'ядоля

справжній листок

корінець

стебло

Запитання 11

Оберіть правильну послідовність дій дослідника:

варіанти відповідей

1 Визначення мети; 2 Висунення гіпотези; 3 Укладання плану дослідження; 4 Безпосереднє проведення експеременту; 5 Аналіз результатів; 6 Формування висновків.

1 Укладання плану дослідження; 2 Проведення експеременту; 3 Визначення мети; 4 Висунення гіпотези; 5 Формування висновків; 6 Аналіз результатів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест