Активізувати поніття "рівність", "нерівність", "математичний вираз" (сума та різниця), уявлення про істинні та хибні рівності й нерівності, значення виразу; закріплювати вміння порівнювати математичні вирази.
За якою ознакою утворено групу математичних записів:
65 > 24
12 < 43
45 > 34
За якою ознакою утворено групу математичних записів:
75 = 75
16 = 16
100 = 100
За якою ознакою утворено групу математичниз записів:
52 + 10
96 - 12
43 + 7
Вкажи, яке твердження є істинним (правильним)
Вкажи, яке твердження є хибним (неправильним)
На основі малюнка вкажи істинні (правильні) твердження.
Знайди значення виразу: 93 - 3 - 10
Знайди значення виразу: 59 + 1 - 40
Виконай арифметичні дії, знайди істинне значення відповіді:
6 + 4 - 8 + 40 - 2 + 50 - 80 + 6 - 1 + 0
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома