Для того, щоб визначити розміри певного тіла правильної форми, вимірюють його:
Учень отримав завдання визначити розміри килимка у міліметрах. Він взяв сантиметрову стрічку, таку як ви бачите на малюнку, і визначив, що довжина килимка складає 1 метр, а ширина 60 сантиметрів. Які ж розміри килимка у міліметрах:
Кожне тіло має об'єм. Учень вирішив виміряти об'єм свого підручника із математики. Для цього йому потрібно:
На уроці учневі необхідно було виконати завдання і заповнити таблицю. Він провів усі необхідні вимірювання і записав у відповідні колонки всі результати. Залишилося заповнити ще одну клітинку. Яким приладом користувався учень для визначення маси тіл та яку цифру йому необхідно записати у останній клітинці, відповідно до вимог у таблиці:
По дорозі до школи учень побачив незвичний за формою та кольором камінчик. Він приніс його до школи та запропонував визначити об'єм цього камінчика. Учителька погодилася, але запропонувала учневі самостійно підібрати обладнання, яке необхідне для визначення об'єму тіла неправильної форми. Яке обладнання потрібно учневі підібрати для проведення цього вимірювання:
Усі тіла утворені із речовин. Серед запропонованих пар тіл знайдіть ту пару, де на першому місці буде тіло, що складається із однієї речовини, а на другому - із кількох речовин:
Які із перелічених тут ознак є фізичними властивостями тіл:
Учень досліджував розчинність речовин .Він взяв три склянки, налив у них однакову кількість води кімнатної температури та в кожну додав по одній чайній ложці досліджуваних речовин, а саме: у першу склянку - борошно, у другу - цукор, а в третю - олію. Після цього він ретельно перемішав вміст кожної склянки і виявив, що НЕ розчинилися у воді:
На вулиці уже пізня осінь і у горах випав сніг. Туристи вирішили помилуватися засніженими краєвидами і піднялися на Говерлу - найвищу вершину Українських Карпат. Воду в якому агрегатному стані вони там зустрінуть, але ще не зможуть в цей час побачити її в природі біля підніжжя гір:
Відомо, що в повітрі міститься 75,6% азоту. Це газоподібна проста речовина. Але людина навчилася отримувати рідкий та твердий азот. Це можливо тільки при дуже низьких температурах та високому тиску, які людина створює штучно. Чим відрізняються між собою твердий, рідкий та газоподібний азот:
Уявіть собі, що ви потрапили в лабораторію, де проводяться різноманітні дослідження. Ви вирішили провести дослідження на швидкість дифузії молекул речовин, які перебувають у різних агрегатних станах. Для цього ви взяли склянку з водою та розчин йоду і кубик льоду та кристалик йоду. А потім одночасно капнули краплину розчину йоду у склянку з водою і притиснули кристалик йоду до кубика льоду. В якому випадку дифузія буде відбуватися швидше і чому:
Людина вміє виготовляти суміші та навчилася їх розділяти. Вчителька на уроці запропонувала учням розділити суміш піску та солі. Розгляньте запропонований малюнок та визначте якими цифрами на ньому позначено обладнання, яке необхідно обрати учням для розділення суміші та які методи розділення використати:
Учень одягнув на руку браслет, який має функцію підрахунку кількості пройдених кроків. Після цього він вирушив на екскурсію із своїми однокласниками до парку, де вони знайомилися із різними видами дерев, які тут зростають. Після того, як учень повернувся додому, він вирішив визначити, яку ж відстань він пройшов. Як він має це зробити, скориставшись показниками крокоміра:
Осіннє листя, відриваючись від гілки дерева, падає на землю. Чому листок не залишається у повітрі, коли відривається від гілочки:
Чому зимове взуття повинно бути не тільки теплим, але й мати нерівну підошву:
Людина часто використовує різні пристосування для прискорення або сповільнення руху. Знайди серед запропонованих пар таких пристосувань ту пару, де на першому місці буде засіб, який сповільнює рух, а на другому той, що прискорює:
Людина з давніх часів використовувала прості механізми, які допомагали їй у виконанні різних робіт. Що із перерахованого тут НЕ належить до простих механізмів:
На картинці ви бачите, як людина набирає воду з річки, стоячи на високому березі. Який простий механізм вона при цьому використовує:
Тіло білого ведмедя вкрите шерстю, а тіло пінгвіна - пір'ям. Ці тварини живуть на протилежних полюсах Землі, але при дуже низьких температурах. Що допомагає їм не мерзнути в таких умовах:
Що спільного має спосіб добування вогню стародавньою людиною за допомогою тертя палички в отворі дощечки та добування вогню сучасною людиною за допомогою сірників:
Кити та дельфіни живуть у воді і часто людина вважає, що ці тварини не утворюють жодних звуків. Проте, дослідження вчених показали, що вони насправді є дуже говіркими істотами. Для свого спілкування вони користуються ультразвуком. З якою частотою відбувається коливання, щоб виник ультразвук:
Учень досліджував світлові явища. Ввечері при вимкненому у кімнаті світлі він повісив на стіну білу тканину, направив на неї світло ліхтарика, якого він закріпив на певній висоті і за допомогою вирізаних із картону фігурок тварин зробив невеличку виставу для свого молодшого братика. При цьому тваринки то збільшувалися, то зменшувалися за розмірами. Що викликало такий ефект та яку властивість світлових явищ використав учень:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома