Назвіть країну, яка стала батьківщиною промислової революції.
Філософсько-ідейна течія другої половини ХVІІ - ХVІІІ ст., в основі якої віра в безмежні можливості людського розуму пізнавати світ і змінювати суспільство задля прогресу - це _________________ .
Виберіть популярні в світі ідеології ХІХ століття. (4 правильні відповіді)
Урбанізація - це __________________________________________________ .
Формування стандартів української літературної мови та національної літератури пов’язане з творчістю таких письменників. (2 правильні відповіді).
Перехід від ручного ремісничо-мануфактурного до великого машинного фабрично-заводського виробництва називається -_______________________ .
Установіть відповідність між винахідниками та їх технічними винаходами у ХІХ столітті.
1. Телефон;
2. Фотографія;
3. Вакцинація;
4. Електродвигун;
А) Майкл Фарадей;
Б) Луї Дагер;
В) Александр Белл;
Г) Іван Пулюй;
Д) Едвард Дженнер.
Виберіть рядок, в якому вказані найбільші міста України наприкінці ХІХ століття.
Як називалась збірка поезій, яка була видана у Санкт-Петербурзі у 1840 році? Назвіть її автора.
Установіть хронологічну послідовність подій:
А) Видання альманаху "Русалка Дністровая";
Б) Утворення першої залізниці Одеса-Балта;
В) Перше видання "Енеїди" І. Котляревського;
Г) Діяльність Кирило-Мефодіївського товариства.
Етносоціальна спільнота, яка має власну назву, історичну територію, спільну історичну пам’ять, масову народну культуру, спільність економіки, прав та обов’язків усіх членів суспільства - це _________________ .
Виберіть ланцюжок, в якому вказано правильну послідовність історичних епох.
Назвіть програмний документ Кирило-Мефодіївського товариства.
Виберіть вірне твердження.
Вкажіть терміни "Довгого" ХІХ століття.
Виберіть рядок, в якому вказано французьких просвітників.
Назвіть подію, яку вважають початком Французької революції.
Культурний, соціальний і політичний рух, спрямований на творення нації; пробудження національної свідомості народу, який не мав власної державності або втратив її, називається - _________________________________________ .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома