Драматургія кінця ХІХ -початку ХХ ст. Моріс Метерлінк "Синій птах"

Додано: 15 квітня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
Тест виконано: 326 разів
12 запитань
Запитання 1

В якому рядку правильно визначено драматургів, які створили в кінці ХІХ - на початку ХХ століття унікальне явище, що мало назву «нової драми»:

варіанти відповідей

 Г.Ібсен, В.Шекспір, А.Чехов;

А.Чехов, Б.Шоу, Ж.-Б. Мольєр;

Г.Ібсен, Б.Шоу, А.Чехов

М. Метерлінк, В. Шекспір, Г.Гауптман

Запитання 2

Визначте всі (декілька відповідей) основні особливості "нової драми":

варіанти відповідей

герої поділяються на позитивних і негативних

"драма ідей", "драма дискусія", "символістська драма"

зображення трагедії особистості в суспільстві

розкриття внутрішніх суперечностей особистості, її духовних шукань

герої однаково важливі, позбавлені однозначних характеристик

Запитання 3

Перелічте всіх героїв п'єси Метерлінка "Синій птах"

варіанти відповідей

Тільтілем й Мітіль

Перелесник, Водяник

Поперчата, Мавка

Душа Світла, Фея Берилюна

Запитання 4

За жанром твір М. Метерлінка «Синій птах» - це:


варіанти відповідей

казка

драма


казка-феєрія

легенда

Запитання 5

Синій птах у творі Метерлінка - це:

варіанти відповідей

симворл моральної мети людства

символ Щастя і непізнаної Таємниці життя

символ любові та благодаті

символ істини та гармонії

Запитання 6

У феї Берілюни дуже хвора онука. Що з нею?

варіанти відповідей

вона не може прокинутися

вона ні з ким не дружить

вона хоче бути найвродливішою

вона хоче бути щасливою

Запитання 7

Про моральний обов’‎язок перед тими, хто пішов з життя, діти дізнаються у

варіанти відповідей

Палаці Ночі

Лісі

Країні Спогадів

на сільському цвинтарі

Запитання 8

Визначте композиційний елемент твору за поданим текстом "Збагачені духовно у пошуках Синього птаха, Тільтіль і Мітіль потрапляють до Царства Майбутнього – щасливу країну дітей, які ще не народилися"

варіанти відповідей

експозиція

зав'язка

розвиток дії

кульмінація

розв'язка

Запитання 9

Визначте тільки ті моральні закони, які пізнають діти під час подорожі (декілька відповідей)

варіанти відповідей

Індивідуальне щастя людини

Ніхто не має права завадити людині пізнавати нове, що піде на благо

Слід бути сильним духом, тоді будеш сильним і фізично.

Слід мати силу волі, не піддаватися спокусі.

Потрібно бути цілеспрямованим, непохитним у досягненні мети

Ушанування тих, хто пішов з життя. 

Запитання 10

Визначте тему казкової філософської драми М. Метерлінка «Синій птах»

варіанти відповідей

тема волі як основного джерела щастя людини

тема мистецтва і його впливу на особистість

пошуки щастя героями, сенс буття людини

розкриття зв'язку людини й природи

Запитання 11

За словами М. Метерлінка, основна думка твору ...

варіанти відповідей

"... за будь-яких обставин, людина може і повинна бути Людиною"

".. світ врятує краса. Краса, яка виявляється у високій, світлій духовності людини, у її гармонії з природою, у жертовній любові й здатності прощати"

“... людство завжди має прагнути [рухатися] вперед, що в цих блуканнях воно завжди зростає, наливається новими соками...”

"...оспівування краю дитинства, його людей-трудівників, краси його природи"

Запитання 12

Визначте всі фразеологізми, які зустрічаються в п’єсі М. Метерлінка “Синій птах”:

варіанти відповідей

Заробиш ти в мене на горіхи (мало)

Блудити словами (говорити без потреби; говорити нісенітниці)

Вискочив, як Пилип з конопель (несподівано)

Повішати на найвищому суку (покарати)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест