Вкажіть рядок, де правильно вказані дати створення першої та другої Речі Посполитої:
Вкажіть, до складу яких імперій входили польські землі напередодні Першої світової війни:
Які завдання національно-визвольного характеру були спільними як для Польщі, так і для Чехословаччини:
Вкажіть риси режиму "санації" у Польщі:
З листопада 1918 по липень 1919 року тривала польсько-українська війна. Що стало її причиною?
Вкажіть міжнародні договори, які визначали кордони Другої Речі Посполитої:
Вкажіть сутність режиму "санації" (оздоровлення) в Польщі:
Країна (країни), які в 20-ті рр. були республіками:
1. Польща;
2. Чехословаччина.
Заповніть пропуск у тексті. "Система заходів для оздоровлення економіки, режим особистої влади Юзефа Пілсудського, встановлений після державного перевороту 1926 року - це ..."
Вкажіть твердження, яке найповніше розкриває суть Судетської проблеми:
" Для нас це катастрофа... Я не знаю, чи отримають ваші країни переваги від прийнятого в ... рішення. В одному впевнені: ми, звичайно не останні, після нас постраждають інші..." Відносно якої події звернувся із заявою міністр закордонних справ Чехословаччини К. Крофт до послів провідних європейських держав? Коли вона відбулася?
Який термін можна застосувати, щоб відобразити вплив Судетської проблеми на внутрішнє життя Чехословаччини:
Який регіон українських земель входив до складу Чехословаччини?
Вкажіть правильне твердження, яке відображає становище українських земель у складі Польщі та Чехословаччини в міжвоєнний період:
Обери факти, які стосуються історії Чехословаччини у міжвоєнний період,
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома