Перу Маргула - Шпербера належить вірш:
Хто із поетів є визнаним бардом (виконавцем власних пісень):
Від якої особи ведеться розповідь у вірші " Пісня про солдатів з Вестерплятте":
" До неба йшли солдати з Вестерплятте", " не брали нас гармати"- це приклад художнього засобу:
Яка ідея об'єднує твори К. Галчинського,
Маргула - Шпенберга, Б. Окуджави:
Де народився Маргул-Шпербер?
Прохання, із яким Б.Окуджава і вірші "До побачення, хлопчики..." звертається
і до хлопців, і до дівчат
Трагедію Другої світової війни у своїх творах зображували
Вкажіть автора цих рядків:
Давно було це: килим з ніжних трав,
Ліс буковий, так пам ’ятний мені...
Хлопчиськом на поляні я лежав,
Пливли біляві хмари в вишині.
Яка квітка згадується у вірші «Пісня про солдатів з Вестерплятте»:
Тема твору А. Маргула-Шпербера «Про назву концтабору Бухенвальд»:
З якого вірша ці рядки, хто автор?
А дівчатка вже платтячка білі всі
Роздарили сестричкам своїм.
Покоління молодих людей, що загинули на фронтах Другої світової війни, описано у вірші…
Про героїчну оборону польських укріплень на півострові Вестерплятте у вересні 1939р. розповідається у вірші:
Він поет, за походженням – поляк. Його доля була трагічною.
Який образ спадає на думку ліричному герою вірша Маргула-Шпербера , коли він бачить хмарки над лісом?
"Весела путь", "на осяйні поляни", "даль бездонну", "рівний крок", "час чудесний", "теплі дні" - це ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома