Друга світова війна в європейській літературі.

Додано: 15 грудня 2021
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 213 разів
29 запитань
Запитання 1

К.І. Галчинський народився у    

варіанти відповідей

Кракові  

Вроцлаві  

Варшаві

Запитання 2

Яка подія сталася у житті поета 17 вересня 1939 року?


варіанти відповідей

одруження   

переїзд до Вільнюса  

полон

Запитання 3

Вестерплятте – це…  

варіанти відповідей

площа у Варшаві, де відбулися запеклі бої в 1942 р.;

півострів на півночі Польщі, який першим зазнав удару нацистів у вересні 1939 р.;

вулиця у м. Гданськ, де жив поет;   

концтабір на території Польщі.

Запитання 4

Скільки захисників налічував гарнізон у Вестерплятте?

варіанти відповідей

100 

182 

282

Запитання 5

"Ти щастя моє весняне,  Осіннє, зимове, літнє..." Це рядки з вірша К.І. Галчинського


варіанти відповідей

"Лист із полону"

"Пісня про солдатів з Вестерплятте"

"Пісня про прапор"

Запитання 6

Перу Маргула - Шперберу належить вірш:

варіанти відповідей

" До побачення, хлопчики..."  

" Про назву концтабору Бухенвальд" 

" Лист з полону"

Запитання 7

." До неба йшли солдати з Вестерплятте", " не брали нас гармати"- це приклад художнього засобу:


варіанти відповідей

епітета

гіперболи

метафори

Запитання 8

Яка ідея об'єднує твори К. Галчинського, Маргула - Шпенберга, Б. Окуджави:


варіанти відповідей

розповісти про жахи, які несе війна  перемоги  

показ трагедії Другої світової війни

засудження війни, людство не має права забувати про ті жахливі часи та ціну 

Запитання 9

Прохання, з яким Б.Окуджава і вірші "До побачення, хлопчики..." звертається і до хлопців, і до дівчат

варіанти відповідей

не зважати на плітки   

повернутися назад

не шкодувати пуль і гранат

не ховатися, бути високими

Запитання 10

Покоління молодих людей, що загинули на фронтах Другої світової війни, описано у вірші…


варіанти відповідей

К.Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», 

А.Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд»,

Вайсглас «Круки»,  

Б.Окуджава «До побачення, хлопчики»

Запитання 11

"Весела путь", "на осяйні поляни", "даль бездонну", "рівний крок", "час чудесний", "теплі дні" - це .


варіанти відповідей

метафори 

епітети

антитези 

Запитання 12

. А. Маргул-Шпербер – це:

варіанти відповідей

український поет

польський поет; 

єврейський німецькомовний поет

румунський поет.

Запитання 13

А. Маргул-Шпербер у поезії «Про назву концтабору Бухенвальд» згадує про своє:

варіанти відповідей

милування буковими лісами;

перебування в концтаборі;

знайомство з Веймаром;

прощання з рідними.

Запитання 14

Антитеза у вірші «Про назву концтабору Бухенвальд»:


варіанти відповідей

війна – мир;

дитинство – сучасність; 

батьківщина – концтабір.

Запитання 15

У вірші «Про назву концтабору Бухенвальд» автор згадує свою батьківщину:

   

варіанти відповідей

Буковину;

Веймар;  

Париж

Запитання 16

Визначте використаний художній засіб у цитаті: “ті, чий слух сяга зірок”:


варіанти відповідей

епітет; 

уособлення;

гіпербола;

антитеза.

Запитання 17

В. Биков – це:    

 

варіанти відповідей

польський письменник; 

єврейський письменник;  

російський письменник; 

білоруський письменник.

Запитання 18

Жанр “Альпійської балади”:


варіанти відповідей

роман;  

повість;

історичний роман; 

літературна балада.

Запитання 19

Головною темою «Альпійської балади» є:     

варіанти відповідей

тяжке життя в полоні;     

зображення жахів нацизму;    

мрія про повернення додому; 

самовіддане кохання під час війни.

Запитання 20

Події повісті “Альпійська балада “охоплюють період:


варіанти відповідей

1 день; 

3 дні;

1 тиждень;     

1 місяць.

Запитання 21

Головними героями “Альпійської балади” є:



варіанти відповідей

білорус та італійка; 

росіянин та француженка;

росіянин та німкеня; 

австрієць та італійка.

Запитання 22

Іван утік із полону, коли:


варіанти відповідей

на завод налетіли бомбардувальники;  

стався вибух бомби; 

полонених вивели на вирубку лісу.

Запитання 23

Відчуття, що їм вдалося врятуватися виникає у героїв, коли:   


варіанти відповідей

вони проходять через перевал;

бачать вогні міста в долині;

опиняються посеред поля альпійських маків.

Запитання 24

Які почуття викликала в Івана неочікувана зустріч з Джулією:           


варіанти відповідей

хлопець одразу закохався у дівчину;

герой сприйняв її як ворога; 

він сприйняв її як неприємний тягар.

Запитання 25

Що зробив Іван, коли Джулія відмовилася йти далі:

       

варіанти відповідей

він залишив її;

він поніс ї на руках;

залишився разом із нею відпочивати.

Запитання 26

Чим закінчується повість В. Бикова «Альпійська балада»:


варіанти відповідей

Іван гине, а дівчину рятує; 

дівчина гине, а хлопець рятується;

вони обоє загинули

Запитання 27

Чому В. Биков назвав твір «Альпійська балада»:         


варіанти відповідей

це твір про кохання, яке в умовах смерті народжує життя;

твір відповідає жанровим особливостям балади; 

герої такі ж сильні й мужні, як герої балад

Запитання 28

Епілог повісті В.Бикова "Альпійська балада" написаний у формі:         

варіанти відповідей

щоденникового запису Джулії; 

листа Джулії до рідних Івана;

листа рідних Івана до Джулії.

Запитання 29

Яка думка проголошується в фіналі твору «Альпійська балада»:

 

варіанти відповідей

розповісти читачам про життя Джулії;  

захистити пам’ять про Івана;  

наголосити, що кохання і життя завжди перемагають війну і смерть. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест