Друга світова війна в європейській поезії

Додано: 4 грудня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 336 разів
20 запитань
Запитання 1

Автором якої поезії є А. Маргул - Шпербер?

варіанти відповідей

 "До побачення, хлопчики..."

"Лист з полону"

"Про назву концтабору Бухенвальд"

"Пісня про солдатів з Вестерплятте"

Запитання 2

Від якої особи ведеться розповідь у вірші " Пісня про солдатів з Вестерплятте":

варіанти відповідей

від свідка подій

від першої особи множини

від другої особи однини

Запитання 3

" До неба лавами пішли", " не брали нас гармати"- це приклад художнього засобу:

варіанти відповідей

епітета

метафори

гіперболи

Запитання 4

Яка ідея об'єднує твори К. Галчинського, А. Маргул-Шпербера:

варіанти відповідей

розповісти про жахи, які несе війна

засудження війни, людство не має права забувати про ті жахливі часи та ціну перемоги

показ трагедії Другої світової війни

Запитання 5

Де народився Маргул-Шпербер?

варіанти відповідей

на Волині

на Буковині

на Поліссі

на Закарпатті

Запитання 6

Трагедію Другої світової війни у своїх творах зображували

варіанти відповідей

Р. Стівенсон, В. Скотт

К. Галчинський, А. Маргул-Шпербер 

К. Галчинський, А. Міцкевич

К. Галчинський, А. Маргул-Шпербер, В. Скотт

Запитання 7

Вкажіть автора цих рядків:

Давно було це: килим з ніжних трав,

Ліс буковий, так пам ’ятний мені...

Хлопчиськом на поляні я лежав,

Пливли біляві хмари в вишині. 

варіанти відповідей

К. Галчинський

А. Маргул-Шпербер

А. Міцкевич

Запитання 8

Які квіти згадуються у вірші «Пісня про солдатів з Вестерплятте»?

варіанти відповідей

маки

троянди

верес

тюльпани

Запитання 9

У якому творі перегукується тема війни та щасливі спогади дитинства?

варіанти відповідей

«Пісня про солдатів Вестерплятте»;

«Про назву концтабору Бухенвальд»;

"Круки"

Запитання 10

Тема твору «Про назву концтабору Бухенвальд»:

варіанти відповідей

 розповідь про почуття до коханої людини


зображення страшної війни,яка змінила життя ще вчорашніх хлопчиків і дівчат, забрала в них юність 

розповідь-спомин ліричного героя про рідний край, про Веймар, що затьмарюється існуванням табору смерті

Запитання 11

«А чи оте біляве пасмо хмар

Було не димом спалених людей?» - це приклад:

варіанти відповідей

метафори

риторичного запитання

гіперболи

порівняння

Запитання 12

"Солодка путь", "рівний крок", "ніжні трави", "лютий час" - це ...

варіанти відповідей

антитези

метафори

епітети

Запитання 13

Вкажіть антитезу:

варіанти відповідей

«Як близько звідси Веймар гомонів! А тут – навіки мовкли голоси».

«А чи оте біляве пасмо хмар Було не димом спалених людей?».


«лютий час, що сон дитячий стер», «виймає серце із грудей»

Запитання 14

Це - факт біографії К. І. Галчинського:

варіанти відповідей

має два імені

понад п'ять років провів у німецькому таборі для військовополонених

 був учасником Першої світової війни

воював на різних фронтах у роки Другої світової війни

Запитання 15

 Константи Галчинський - це...

варіанти відповідей

німецький поет

польський поет

французький поет

Запитання 16

Головна думка вірша "Пісня про солдатів з Вестерплятте"?

варіанти відповідей

возвеличення власної сили духу

 засудження фашизму, застереження людства від страждань та лиха війни, заклик пам'ятати загиблих

возвеличення солдатського подвигу.

Запитання 17

Що в перекладі означає назва Бухенвальд?

варіанти відповідей

букові ліси

біле пасмо

лютий час

знищене життя

Запитання 18

Чиє дитинство й юність пов'язані з Україною?

варіанти відповідей

Маргул-Шпербер

Галчинський

Міцкевич

Запитання 19

Які почуття охоплюють ліричного героя А. Маргула-Шпербера, коли він згадує свою юність?

варіанти відповідей

радість

байдужість

гнів

страх

Запитання 20

Що не може спокійно згадувати ліричний герой А. Маргула-Шпербера?

варіанти відповідей

свою юність, дитинство

своїх рідних

загиблих в Бухенвальді

людей з Веймара

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест