Дружба і кохання в поезії

Додано: 13 січня
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

 Вкажіть автора вірша «До того, як любов у світ прийшла…»:

                       

варіанти відповідей

П.Ронсар

Р.Бернс

Г.Гейне

Запитання 2

П.Ронсар – це поет:

                   

варіанти відповідей

німецький

шотландський 

французький

шведський

Запитання 3

Вкажіть автора вірша «Коли настав чудовий май…»:               

варіанти відповідей

П.Ронсар

Р.Бернс  

Г.Гейне

Запитання 4

Вкажіть автора вірша «Любов»:

варіанти відповідей

П.Ронсар       

   

 Р.Бернс       

Г.Гейне

Запитання 5

Р.Бернс – це поет:

варіанти відповідей

німецький       

шотландський         

французький

Запитання 6

Г.Гейне – це поет:

варіанти відповідей

німецький       

шотландський         

 французький

Запитання 7

Вкажіть вірш, провідна тема якого зародження кохання:

варіанти відповідей

 «Коли настав чудовий май…»

 «До того, як любов у світ прийшла…»    

«Любов»    

Запитання 8

Вкажіть вірш, де автор, щоб передати головну думку твору, використовує антитезу:                       

варіанти відповідей

 «Коли настав чудовий май..."  

 «До того, як любов у світ прийшла…»         

«Любов»                    

Запитання 9

Вкажіть вірш, в якому оспівано почуття кохання як найвищу людську цінність:                             

варіанти відповідей

«Коли настав чудовий май…»     

«До того, як любов у світ прийшла…»         

«Любов»              

Запитання 10

Вкажіть поета, який використовує порівняння без сполучників для опису своєї коханої:    

 

варіанти відповідей

П.Ронсар                

Р.Бернс     

Г.Гейне

Запитання 11

Любов змінює людину – це головна думка вірша:                             

варіанти відповідей

«Коли настав чудовий май…»; 

«До того, як любов у світ прийшла…»;      

«Любов»;          

Запитання 12

Хто з поетів стверджував, що кохання сильніше смерті?

варіанти відповідей

П.Ронсар               

Р.Бернс         

Г.Гейне

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест